890 visninger
|
Oprettet:
Tøffetur Randbøl {{forumTopicSubject}}
Hold da kæft hvor er jeg træt men på den fede måde , jeg har nemlig været til tøffetræf og det var bare kanon , en stor tak til Lonnie og Gert .
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 41 MC-er: 4 Emner: 10 Svar: 236
Vi har haft 3 meget koncentrerede dage - det er s'gu hårdt at være på træf - med masser af snak, kørsel, sol, snak - lidt øl - snak, sol, kørsel, snak - lidt mere øl og snak. . Dejligt at møde så mange nye mennesker, som man ikke vidste man kendte så godt ! !
<i>( En fremmed er jo blot en ven du ikke før har mødt ... )</i>
YES - det var Sjovt!
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 117
Thanks for a great weekend, we thoroughly enjoyed ourselves.
It was great to see so many members and their bikes there.
I cannot imagine how much work goes into arranging something like this but you both did a fantastic job.
Thanks for all your efforts.
Steve and Jannie.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 59
Håber at I alle er kommet godt hjem, fået et herlig varmt bad, skrubbet løgposerne og skyllet stenslag og jysk sandjord af fødderne. Det har været en fornøjelse at bytte løgnhistorier med jer
Trætte hilsner fra
Co9 og Peter (Tupperware.... hehe)
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Jeg skulle hilse jer alle fra Hanna. Hun har lige så ondt i r..... som vi andre har, hvis vi er blevet drukket under bordet i en bøssebar
Endnu en gang - Tak for en kanon week-end:-)
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Det var pissehyg'ligt og skideskægt..
Fik hentet mit fremflytter i brande, (Billeder kommer naturligvis ved lejlighed) og nåede lige at komme hjem og få pakket om til de næste 14 dage i svensken. Og med færgen til sjælland kl 18. Er lige landet på hotellet.
Tusind tak til alle tøffere der var med for en kanon weekend....
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.344
Når sådan et træf bliver en succes er der mange faktorer der spiller ind.
Rammerne skal selvfølgelig være på plads.
Vejret er en væsentligt faktor.
Men den vigtigste del er deltagerne. Jeg vidste selvf. godt på forhånd at tøffedyr er en menneske race for sig selv, men hvor var det skønt at se den positive stemning og alle de glade smil hvadenten det var et kært gensyn eller nye tøffere som man mødte.
jeg tror at jeg taler på alles vegne (Lo9, Søren og Gerd) når jeg siger at alle tøffere bidrog til succeen, ikke kun for at i mødte op, men måden som i deltog på. Uden jer intet træf.
Jeg har afsluttet regnskabet og der blev et lille overskud på kr. 490,-. Rene har lovet at indsamle billeder fra alle som vil være med, og brænde CD'er som han sender til alle deltagere (Håber at det er i orden at jeg giver ham jeres adresse.
Mit forslag er at jeg overfører de 490,- kr. til Rene til dækning af omkostningerne ved dette. Hvis han får noget i overskud efter endt distribution fore4slår jeg at dette beløb går til driften af Tøffedyrenes hjemmeside.
Mere om billeder når Rene er klar til det.
Jeg går i gang i aften med at få bestilt træfmærker til de som har bestilt. Regn med at der går ca 3-4 uger inden de ligger i postkassen.
Gert
jan 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 153
se billeder under min profil.
-Q
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 53
Tusind tak for en dejlig lørdag, fin køretur med tilpas kulturel indhold...kan stadig ærge mig over at jeg ikke kunne deltage i festen lørdag aften og nat, billederne viser en super fest - med fuld gas..
Fik desværre ikke sagt ordentlig farvel til alle, men I skal vide det var skide hyggeligt at lære jer at kende og håber på snarligt gensyn.....
Hilsen Bjarne (eneste HD i flokken...hehe)
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 30 MC-er: 4 Emner: 115 Svar: 1.308
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 49
og ikke mindst Lonnie og Gert.
apr 2006
Og Jan, du kan godt fise ud og få købt en vest hvis du må for Connie gnæk-gnæk
jan 2008
Vil meget gerne købe et træfmærke fra træffet i Randbøldal, men det er måske kun for dem der var der hele weekenden???
Bjarne.
apr 2006
Nej - du gør intet forkert. Der har været temmelig meget gang i den efter træffet så dine beskeder var forsvundet i vrimlen.
Den oprindelige plan var at der skelnedes mellem træffet og tøffeturen lørdag eftm. Træfmærkerne er bestilt hos producenten i det antal som var bestilt af deltagerne.
De leverer normalt minimum det bestilte antal og ofte flere. Hvis der kommer flere end der er afsat vil du og Mogens fra Silkeborg komme i betragtning.
Gert
jan 2008
Tak for det så håber jeg bare at der kommer flere....:o)
Bjarne..
apr 2006
Gert
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 59
Det lyder godt - vi glæder os. Tak for det.
Co9
Tøffetur Randbøl
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside