{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøffetur Randbøl
  • #1   8. jun 2008 En STOR tak til Lonnie og Gert for en fantastisk weekend (og tak fordi deres bagland bakkede dem op undervejs ... Søren og Gerd). Vi er også meget trætte og knap nok kølede ned endnu trods forsøg med is v. Karoline. Måtte lige forbi KS-Motor i Vejle på hjemvejen hvilket resulterede i ny hjelm, læderjakke, halsklud og Zylon jeans til Conny.

Vi har haft 3 meget koncentrerede dage - det er s'gu hårdt at være på træf - med masser af snak, kørsel, sol, snak - lidt øl - snak, sol, kørsel, snak - lidt mere øl og snak. . Dejligt at møde så mange nye mennesker, som man ikke vidste man kendte så godt ! !

<i>( En fremmed er jo blot en ven du ikke før har mødt ... )</i>

YES - det var Sjovt!

• #2   8. jun 2008 Lonnie and Gert,

Thanks for a great weekend, we thoroughly enjoyed ourselves.
    It was great to see so many members and their bikes there.

I cannot imagine how much work goes into arranging something like this but you both did a fantastic job.

Thanks for all your efforts.

Steve and Jannie.

• #4   8. jun 2008 Vi siger også mange tak for en forrygende weekend til de fremmødte Tøffedyr. En kæmpe tak til Lo9 og Gert, for et velfungerende og hyggeligt træf. Det var simpelthen kanon sjovt, at møde så mange herlige og festlige mennesker. Dejligt at få koblet hoveder på de forskellige motorcykler.

Håber at I alle er kommet godt hjem, fået et herlig varmt bad, skrubbet løgposerne og skyllet stenslag og jysk sandjord af fødderne. Det har været en fornøjelse at bytte løgnhistorier med jer smiley

Trætte hilsner fra
    Co9 og Peter (Tupperware.... hehe)

• #5   8. jun 2008 Tak til alle jer tøffere, der gjorde dette til en fed oplevelse, og specielt takt til Gert og Lonie for en dundergodt arrangement.

Jeg skulle hilse jer alle fra Hanna. Hun har lige så ondt i r..... som vi andre har, hvis vi er blevet drukket under bordet i en bøssebar smiley

Endnu en gang - Tak for en kanon week-end:-)

• #6   8. jun 2008 SUPERTRÆF!!!

Det var pissehyg'ligt og skideskægt.. smiley Kanon sat sammen Lonnie og Gert (Gerd). Kæmpe cadeau til jer.. Det bliver sgu svært at matche.. smiley

Fik hentet mit fremflytter i brande, (Billeder kommer naturligvis ved lejlighed) og nåede lige at komme hjem og få pakket om til de næste 14 dage i svensken. Og med færgen til sjælland kl 18. Er lige landet på hotellet.

Tusind tak til alle tøffere der var med for en kanon weekend....

• #7   9. jun 2008 Tak for alle roserne.

Når sådan et træf bliver en succes er der mange faktorer der spiller ind.

Rammerne skal selvfølgelig være på plads.
    Vejret er en væsentligt faktor.

Men den vigtigste del er deltagerne. Jeg vidste selvf. godt på forhånd at tøffedyr er en menneske race for sig selv, men hvor var det skønt at se den positive stemning og alle de glade smil hvadenten det var et kært gensyn eller nye tøffere som man mødte.

jeg tror at jeg taler på alles vegne (Lo9, Søren og Gerd) når jeg siger at alle tøffere bidrog til succeen, ikke kun for at i mødte op, men måden som i deltog på. Uden jer intet træf.

Jeg har afsluttet regnskabet og der blev et lille overskud på kr. 490,-. Rene har lovet at indsamle billeder fra alle som vil være med, og brænde CD'er som han sender til alle deltagere (Håber at det er i orden at jeg giver ham jeres adresse.

Mit forslag er at jeg overfører de 490,- kr. til Rene til dækning af omkostningerne ved dette. Hvis han får noget i overskud efter endt distribution fore4slår jeg at dette beløb går til driften af Tøffedyrenes hjemmeside.
    Mere om billeder når Rene er klar til det.

Jeg går i gang i aften med at få bestilt træfmærker til de som har bestilt. Regn med at der går ca 3-4 uger inden de ligger i postkassen.

Gert

• #8   9. jun 2008 -Også et tak for turen her fra det Sønderjyske
    se billeder under min profil.
    -Q

• #10   9. jun 2008 Super Tøffetræf Lonnie og Gert,
    Tusind tak for en dejlig lørdag, fin køretur med tilpas kulturel indhold...kan stadig ærge mig over at jeg ikke kunne deltage i festen lørdag aften og nat, billederne viser en super fest - med fuld gas..
    Fik desværre ikke sagt ordentlig farvel til alle, men I skal vide det var skide hyggeligt at lære jer at kende og håber på snarligt gensyn.....

Hilsen Bjarne (eneste HD i flokken...hehe)

• #11   9. jun 2008 takker også for weekenden´s arrangement selvom store dele af søndagen foregik i vandret position. var vist meget træt ;o)

• #12   10. jun 2008 Ja tak for en god weekend
    og ikke mindst Lonnie og Gert.

• #13   11. jun 2008 Så er træfmærkerne bestilt så i kan godt begynde at finde en plads på tøjet til dem.
    Og Jan, du kan godt fise ud og få købt en vest hvis du må for Connie gnæk-gnæk

• #14   13. jun 2008 Øøhh.... ved ikke lige om jeg gør et eller andet forkert, har forsøgt 2 gang at komme i kontakt med Gert(Vejle) ved at skrive en besked, men for ikke svar, så nu prøver jeg her.
    Vil meget gerne købe et træfmærke fra træffet i Randbøldal, men det er måske kun for dem der var der hele weekenden???

Bjarne.

• #15   13. jun 2008 Hej Bjarne.

Nej - du gør intet forkert. Der har været temmelig meget gang i den efter træffet så dine beskeder var forsvundet i vrimlen.

Den oprindelige plan var at der skelnedes mellem træffet og tøffeturen lørdag eftm. Træfmærkerne er bestilt hos producenten i det antal som var bestilt af deltagerne.

De leverer normalt minimum det bestilte antal og ofte flere. Hvis der kommer flere end der er afsat vil du og Mogens fra Silkeborg komme i betragtning.

Gert

• #16   13. jun 2008 Hej Gert,

Tak for det så håber jeg bare at der kommer flere....:o)

Bjarne..

• #17   6. jul 2008 Så er træfmærker smidt i postkassen. Glæd jer venner, de er dælme flotte.

Gert

• #18   6. jul 2008 Hej Gert
    Det lyder godt - vi glæder os. Tak for det.
    Co9

Kommentér på:
Tøffetur Randbøl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce