{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Belt Drive. ... Bol d`or... {{forumTopicSubject}}

Har i mange år gået og leget med tanken om at bygge bælte på en af mine cykler. men det er aldrig blevet til noget.
Er der nogen af jer der bygger meget om der nogen sinde har prøvet det ? ? ?
Jeg kan se at man kan købe bælte kit til 600 Hornet og VTR 1000 F nu så det kan jo ikke være fordi at det ikke er stærkt nok at man ikke skulle gøre det.

Mvh: André.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Belt Drive. ... Bol d`or...
  • #1   11. jun 2008 Har overvejet det meget., men prisen er ALT for dyr, problemet kan være at få plads til det forreste hjul samt strammer hjul.. bag remhjulet er ikke et problem, men så kommer remmen, ikke sikkert man kan få en der passer præcist, for afstand for remhjul til remhjul er jo cykel bestemt så der skal man finde noget man ved der passer..

og jeg synes ikke det er godt 8000kr værd for hjulene alene..

• #2   11. jun 2008 Nej det er rigtig mange penge. men så omvendt har jeg læst om folk der har kørt op til 40.000 miles på det samme bæltekit.

• #3   11. jun 2008 Jannic hvad er det for et strammer hjul du mener ? for på de sæt jeg har set er der kun foreste hjul og bagerste hjul og så en rem.
    Der er bla. lavet et sæt til en CB750 (RC42) så er det da ved at være tæt på en Bol d`or.
    Se evt. mere her www.vh.motorradtechnik.dk

Mvh: André.

• #4   11. jun 2008 Sorry. der er sådan her www.vh-motorradtechnik.de

• #5   11. jun 2008 Ja nu består min honda jo sådan ca 95% af en rc42'er.. så har set det. men alene bagsvingeren er 60mm længere på en Rc42 end på en Bolle.. så der er det første problem, plus den afstand fra bagsvinger bolt til center tandhjul kan være forskellig på begge cykler.. et andet er så at det er ikke sikkert remhjulet bagpå passer på din fælg, ved at remhjulet foran passer på din motor, den har samme tandhjul en rc42 motor (min) og bortset fra det er 525 tandhjul hvor din har 530.

Mht km, så har jeg dog ikke hørt mere en ca 30000km på en rem.. og du skal huske på den skal bare sidde snurre lige, ellers ryger den lynhurtigt, den er ikke saå fleksibel som en kæde der godt kan tåle at køre lidt skævt..

• #6   11. jun 2008 Ja det er heller noget jeg regner med bliver til virkelighed i år. *G*
    Men det er med i en af mine drømmeombygninger. (Og de er jo gode at ha. drømme)

• #7   11. jun 2008 Ja helt klart..

Der er uanede muligheder i sådan en cykel.. :o)

Kommentér på:
Belt Drive. ... Bol d`or...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce