{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Transport til Most d. 18/7-20/7
  • #1   18. jun 2008 Emil, der er ikke flere pladser tilbage - kun hvis du skal ha instruktion - og det skal vi jo ikke :o)

• #2   18. jun 2008 Jeg har en plads, det er bare transporten der skal arrangeres. Og det kunne da være godt med lidt instruktion, så kunne jeg få rettet alle mine dårlige vaner smiley

Jeg er også tilmeldt i den langsommeste frie gruppe, så jeg håber man kan blive flytte op, ellers er der nok nogen der får sig et chok eller to.

• #3   18. jun 2008 Hej Emil,
    Har du en kassevogn med plads til en enkelt mc og en person, er jeg interesseret, såfremt jeg kan få plads på arrangementet. Jeg behøver instruktion. smiley
    Sender du et link?
    Mvh.
    Jan L

• #4   18. jun 2008 Hej Jan.

Jeg har kassevogn med plads, også til en der skal bruge instruktion! Faktisk fylder du nok lidt mindre i kassevognen end alle de der pro-gutter der skal have alt deres værktøj og reservedele med smiley

Du registrere dig her:
    https://www.prospeed.de/php/index.php?lang=en
    Og du kan læse mere om arrangementet her:
    (link fjernet)

Giv mig et kald på 2885 3538 hvis du registrere dig, så kan vi aftale nærmere.

• #5   19. jun 2008 Hej Emil,
    Jeg har set forkert i kalenderen, mine kollegaer har ferie, så jeg kan ikke umiddelbart holde fri.
    Jeg prøver at få en af dem til at rykke, men kan ikke give dig besked før i morgen aften.
    Jeg går ud fra, at du vil køre torsdag morgen eller onsdag aften, og at vi vil kunne være hjemme igen mandag aften. Med andre ord kræver det flg. fridage, som jeg ser det: 17/7+18/7+21/7.
    Er det korrekt?
    Mvh.
    Jan

Kommentér på:
Transport til Most d. 18/7-20/7

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce