383 visninger
|
Oprettet:
Transport til Most d. 18/7-20/7 {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg vil gerne til Most, men jeg gider ikke køre der ned alene. Så hvis der er en der står og mangler transport, eller har for meget plads i kassevognen, så smid en besked.
Banedagen er med Pro-speed.
apr 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 3 Emner: 40 Svar: 541
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 259
Jeg er også tilmeldt i den langsommeste frie gruppe, så jeg håber man kan blive flytte op, ellers er der nok nogen der får sig et chok eller to.
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.435
Har du en kassevogn med plads til en enkelt mc og en person, er jeg interesseret, såfremt jeg kan få plads på arrangementet. Jeg behøver instruktion.
Sender du et link?
Mvh.
Jan L
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 259
Jeg har kassevogn med plads, også til en der skal bruge instruktion! Faktisk fylder du nok lidt mindre i kassevognen end alle de der pro-gutter der skal have alt deres værktøj og reservedele med
Du registrere dig her:
https://www.prospeed.de/php/index.php?lang=en
Og du kan læse mere om arrangementet her:
(link fjernet)
Giv mig et kald på 2885 3538 hvis du registrere dig, så kan vi aftale nærmere.
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.435
Jeg har set forkert i kalenderen, mine kollegaer har ferie, så jeg kan ikke umiddelbart holde fri.
Jeg prøver at få en af dem til at rykke, men kan ikke give dig besked før i morgen aften.
Jeg går ud fra, at du vil køre torsdag morgen eller onsdag aften, og at vi vil kunne være hjemme igen mandag aften. Med andre ord kræver det flg. fridage, som jeg ser det: 17/7+18/7+21/7.
Er det korrekt?
Mvh.
Jan
Transport til Most d. 18/7-20/7
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside