1.066 visninger
|
Oprettet:
kvali MC udstyr sælges {{forumTopicSubject}}
Hejsa drenge!
da jeg solgte min MC sidste år, har jeg ikke længere noget at bruge dragt hjelm osv til.
det hele har været brugt ca 3-4 måneder (det vil sige at jeg har haft det på de 7000km jeg kørte R1'eren)
Købte det hele for 18.000,-
sælges samlet til den nette sum af 10.000,-
under min profil kan i se hvilket udstyr der er snak om, så hvis i kender nogen der mangler noget billigt kvalitetstøj, så giv mig lige besked pr tlf: 51 29 87 13
dragten er af størrelse 54
hjelmen er Medium
Mvh Martin
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
kvali MC udstyr sælges