{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning til Yamaha SZR660?
  • #1   10. jul 2008 Tror det skal special laves så. desværre.. hvad jeg har set af szr'er med hele systemer har det været nogle der har været specielt lavet hvertfald.
    kan klart anbefale en leo vinci som jeg har, lyder pisse godt smiley men ellers en Termignoni, nok den potte med den fedeste lyd.

• #2   4. aug 2008 Jeg havde bestilt et fuld system (Termignoni ) fra (link fjernet) men har lige modtaget en mail om at de desværre ikke længere kan skaffe systemet. Da Termignoni ikke længere producere dem.

Kender i til nogle andre fuld systemer eller slipon som lyder/ser godt ud på SZR????

• #3   4. aug 2008 Få fat i en Termignoni alligevel, bare som slip eller bolt-on.. Cyklen er fra italien, derfor skal der sådan en potte på smiley Men kommer jo helt an på hvad du er til af lyd, Termignoni er jo designet til en dyb "bum bum" lyd, hvor fx en laser skriger mere.. Så min mening er du skal gå efter noget dybt, så det 1cyl kommer rigtig til udtryk.

• #4   9. sep 2008 Så har jeg modtaget min slip on fra BSM..... Den er sku lækker ud. Den er lettere end standart potten. Men ikke meget... Og en del tungere end min gamle leo v.

glæder mig til at få den monteret.

Kommentér på:
Udstødning til Yamaha SZR660?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce