{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Et par beobiker-forslag {{forumTopicSubject}}

Daw Knud,
jeg kom til at tænke på et par forslag til MC-ture som måske kunne være noget for BeoBikers? Det er lidt længere ture, men alligevel ikke mere end det sagtens kan klares på en forlænget aften.

Dels en tur rundt om Knudsø. Det er en klassiker til Silkeborg-området, hvor der er mange hyggelige veje og seværdigheder. Det er spændende at køre gennem de små byer omkring søerne; f.eks. Laven, Alling, Javngyde, Gammel Ry, Salten osv. Naturligvis er også naturen i området spændende og der er mange seværdigheder. Det løber nok op på 200km for Struer tur-retur.

Et alternativ kunne være en tur til min hjemstavnsø Morsø. Her er der mange små og hyggelige veje som jeg kender ud og ind. Man kunne tage en tur fra Struer gennem Thyholm og med færgen over Næssund ( 35 kr for en MC ). Der kan selvfølgelig også køres over Vilsund-broen. Det er lidt længere og resultatet bliver omtrent det samme. Derefter kan der besøges forskellige steder. F.eks. havnen i Sillerslev. Retur over Sallingsund og Skive tilbage til Struer. Det bliver nok også ca. 200km for en runde.

Limfjordsøen Fur er også et besøg værd. Det lokale bryghus kan naturligvis aflægges et besøg for proviantering af forskellig slags. Jeg kan ikke huske hvad biletten til færgen koster. Sikkert omtrent det sammen som Næssund.

vh
Erik / EBM

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Et par beobiker-forslag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce