488 visninger
|
Oprettet:
sænkning af en GPX 750 {{forumTopicSubject}}
hej jeg har et problem som håber nogle kan hjælpe med. min kæreste og mig har en Kawa GPX 750 som er for høj. jeg har ingen problemer med den. Men min kæreste har lidt svært ved at nå jorden, hvad kan jeg gøre for at hun kan nå bedre jorden på den. håber at nogen kan hjæple mig med problemet så bliver jeg og tro hun bliver gladere for at kører på den.
jan 2008
Følger: 1 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 48
har også en "gammel" GPX750R til at stå, desværre har den el-problemer, øv! Ellers fin maskine. Min har rundet 200.000 Km. 180.000 km. med originale motor, renoveret ved 100.000 km. Synes det er synd, hvis du prøver at sænke den? Hvor stor mon din kæreste er? Selv er jeg kun 165, og kan hellere ikek nå jorden på den, hmmmmmmm kan jeg nu hellere ikke på R1'ere eller SV'eren. Skal det endelig gøres vil jeg foreslå at få fat i et andet sæde, og så fjerne noget af fylden i den. Så burde den nemt kunne sænkes 10 cm., men går nok ud over komforten. Bedste forslag er da, at hun selv får en maskine, som hun er tryg ved, mindsker også risiko for brud i forholdet, når hun smider GPX'eren, he he...
Held og lykke med projektet
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 6
sænkning af en GPX 750
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside