GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
573 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Shiftlight på K6 Shiftlight på K6

Min shiftlight er ude af drift.
den tænder når jeg sætter tænidng på så det ikke pæren....

Nogen forslag?

det skal siges jeg kører rundt med fejl lampen tændt grundet afmontering af SET ventilen er den måske i et nødprogram af en art der frakobler shiftlight?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shiftlight på K6
  • #1   6. aug 2008 mand kan selv bestemme om lampen skal lyse , blinke eller være slukket så måske er den ikke tændt

• #2   6. aug 2008 oki. men den har virket, dog jeg har haft adskildt lidt forskelligt bla haft batteriet af. så måske den er "nulstillet"

hvordan justerer jeg den?

• #3   6. aug 2008 Det står i instruktionsbogen, men jeg kan da godt skrive det her hvis du ikke har den.

• #4   6. aug 2008 har den kun på tysk så du må da meget gerne hvis du gider....;o)

• #5   6. aug 2008 Det er muligt at vælge lysmåde, lysstyrke og forudindstillet RPM ved at skifte til vælgerindstilling. for at skifte til vælgerindstilling trykkes først på SEL knappen og derefter dreje nøgen til tånding. Hold knappen inde i nogle sekunder. Tryk herfter på ADJ knappen for at ændre lysmåde. Den skifter fra LYS til Blink til Intet lys osv. Der vil herefter komme et lyn symbol i dit display. Tryk herefter på SEL knappen og lysstyrken kan ses i dit KM display. Tryk på ADJ knappen for indstille dette. Tryk herefter på SEL knappen for at indstille Omdr. Dette gøres igen med ADJ knappen.

Lykkedes dette ikke så skriv igen.

• #6   6. aug 2008 tusind tak for hjælpen mester! nu spiller det igen!

den var bare deaktiveret, det må være pga strøm afbrydelsen eller sådan noget.

• #7   6. aug 2008 Det var så lidt. Jeg mener at den nul stiller det hele sammen med klokken, når strømmen har været afbrudt. Hvis du meget gerne vil have en kopi af en manual kan jeg klare det også når jeg får tid, men så send lige en PM.

Kommentér på:
Shiftlight på K6

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce