Suzuki Intruder

Suzuki Intruder

Medlemmer: 290
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.443 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Anders L
Anders L
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 6

VS700 El, Chrom, Dæmpere, Lys, etcetc VS700 El, Chrom, Dæmpere, Lys, etcetc

Hej...

Problem:
Prøver at starte cyklen, men den drejer kun en enkelt omgang, hvorefter starteren ikke vil dreje motoren rundt. Prøver lidt flere gange i frustration, hvilket resultere i at strømmen forsvinder på en gang.
I mellemtiden finder jeg ud af at der står benzin i cylindrene, som jeg så suger ud og resten fordamper. Efter konsultation med mekanikeren, skifter jeg motorolie, filter og tændrør. Så skulle det være på plads. Efter opladning af batteriet er der så stadig ikke strøm på cyklen overhovedet. Skifter så samtlige sikringer og tjekker at "curcuit breakeren" ikke er poppet ud pga overophedning. Stadig intet.
Næste skridt er så et nyt batteri.... Men kan det virkeligt passe at fordi starteren ikke kan dreje motoren, går batteriet i udu??
Køber et i morgen.

Kan man male ovenpå chrom så det holder.? Og hvis ja, hvilken fremgangsmåde er så bedst..?

Nogle af jer der ligger inde med et sæt støddæmpere i en kortere udgave end de originale.? Måler de originale hul til hul: 31,5cm. Vil gerne ned i en 24-27cm.

Hvordan er det nu med de blinklys. Må jeg godt lovligt fjerne dem fra cyklen hvis den er ældre end bla bla bla eller hvad..??

Er det lovligt at sidemontere nrplade og baglys?

Kan jeg montere et 160´er bagdæk uden det går på kardanen..?

Der følger snarest billeder af ombygningen..

På forhånd tusind tak for hjælpen, og et fedt forum smiley

Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VS700 El, Chrom, Dæmpere, Lys, etcetc
  • #1   23. sep 2008 kontroller din stel . 160 bagdæk, ja det kører jeg da med smiley ja lad os da snart se geden

• #2   23. sep 2008
    Efter en fed wekend - tak til fynboerne iøvrigt! - kører vi hjem på motorvejen. Mellem Kolding og Christiansfeld begynder motoren pludselig at hakke, ind i nødsporet med mig hvor jeg prøver at holde liv i den. Jeg slukker så på et tidspunkt og efterfølgende er den totalt død, ingen lys, horn noget som helst. Jeg tjekker hovedsikring, iøvrigt genialt anbragt når man kører med fuld oppakning, men tiden skulle jo gå med noget. Blev efterfølgende afhentet på en Brænderuptrailer der var for kort!!! men det gik. Et par timer senere drejede jeg nøglen og HVAAAD, lys, tænding det hele var tilbage! jeg trykkede på startknappen og det slukkede omgående det hele!
    Mit batteri kostede ca, 450,- i Frederikshavn, men jeg var på vej til Toppen, og købte derfor det billige skidt! nu har jeg smidt en tudse efter et nyt batteri og geden startede omgående! Der er altså noget om batteri og Intrudere der ikke altid spiller max!
    (ovenstående er iøvrigt klippet fra et indlæg jeg havde på SCCD´s hjemmeside)
    -Q

• #3   24. sep 2008 Pil du bare dine blinklys af. Det skiller i `95 engang...

• Anders L
    Anders L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Emner: 5 Svar: 6
    #4   25. sep 2008 Så.....

Fik nyt batteri på, og så kørte det bare... Det gamle var simpelthen gået død.. SÅ DET ER FANTASTISK.....
    Kørte kl 21.30 i går aftes, og var først hjemme halvanden time senere. Hold nu kæft det var koldt for bollerne.. smiley

Vil gerne sige tusind tak for mange goe svar, men mangler stadig et sæt støddæmpere smiley

Anders

• #5   25. sep 2008 godt at høre, Anders!
    mine dæk er desværre så nedslidte efter en heftig sæson, at jeg nok må erkende at det er slut for denne gang. Mit budget levner ikke lige overskud til nyt gummi på den her side af jul smiley
    -Q

• #6   25. sep 2008 Jeg købte bagdæk til 500,- for et nyt som faktisk er helt ok.

• #7   25. sep 2008 det er godt nok billigt, Allan!
    jeg har kastet min kærlighed på et par Bridgestone i originale mål. Bagdækket koster mig 125 euro og fordækket 90, - vi snakker syd for grænsen smiley
    -Q

• #8   26. sep 2008 Ja syntes også at det var for billigt, men da jeg bare skulle bruge et til resten af sesongen skulle det jo prøves. Syntes at det fungerer så godt, at jeg fortsætter på dette dæk. http://ssl.delti.com/cgi-bin/motorrad.pl?cart_id=19452301.1023.23268&language=DK&idv=R-139913&Breite=160&Quer=80&zwischen=-&Speed=&Felge=15&todo=1&dsco=1023

Kommentér på:
VS700 El, Chrom, Dæmpere, Lys, etcetc

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce