1.222 visninger
|
Oprettet:
Lift til Padborg på mandag? (Århus N) {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg snupper lige en dag på Padborg Park at slutte sæsonen med......på mandag 29/9 08
Er der nogen der skal derned af og har en ledig plads i Kassevognen eller traileren?
Ellers har jeg en plads på en trailer fra tanken
/> Trige nord for Århus
Mvh Peter
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Lift til Padborg på mandag? (Århus N)