Jubilæum hos mpmc imorgen.. {{forumTopicSubject}}
Hvem kommer til Odense imorgen?
---- Klip fra mpmc.dk ----
MP Motorcyklers 50 års jubilæum
Kl. 10: Åbner vi med kaffe, småkager, tilbud på alt i butikken,
samt gratis kørsel i testbænk på værkstedet.
Kl. 14: Sørger slagteren for at pattegrisen er klar til servering.
Vi byder også på en fadøl eller sodavand.
Kl. 16: Spiller "Den Danske Mafia" - kendt fra sommerens
mc-festivaler og sommerfester. Bandet spiller John Mogensen
udsat for rock. En god blanding!
Vi er i gang med at nedbringe vores bestand af motorcykler, så der bliver plads til at alle salgs-mc'er kan stå i butikken vinteren over. Derfor kører vi nu en række attraktive tilbud:
Alle vore mc'er er nedsat til efterårspriser - spar ca 10-15 pct. i forhold til sæsonpriserne.
Rabat hvis vi ikke skal tage din brugte mc i bytte.
Et komplet sæt sikkerheds kørerudstyr med i prisen, hvis du er begynder (ring og hør nærmere).
Ved byttehandel er der også penge at spare, sålænge du bytter "opad". Bemærk dog at også din motorcykel er faldet i pris, og du derfor kan spare allermest ved at købe i ren handel nu - og sælge din gamle mc til foråret, når priserne normalt stiger igen.
Desuden har vi også masser af gode tilbud i udstyrsbutikken. F.eks
Nolan oplukkelig hjelm : før 2395 nu 1395
BMW sports hjelm : før 3665 nu 1995
BMW Airflow jakke : før 3325 nu 2495
BMW Tourance jakke : før 3400 nu 1925
Diverse jakker : - 1000 kr
og meget andet - ALT ER NEDSAT op til Åbent hus!!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Jubilæum hos mpmc imorgen..