{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys og lygter
  • #1   16. nov 2008 ved ikke men hold os endelig underettet med hvad du finder ud af... er det ikke halv dyrt sådan noget? har du prøvet ebay, jeg mener at ha set noget der var til vores model...

• #2   17. nov 2008 skal nok holde jer underrettet smiley

• #3   17. nov 2008 Det kan åbenbart godt lade sig gøre. Tror, at det som han har uddraget her er, at man bare kan skifte sin pærre til en H6 for eksempel?? bare de har samme fatninger.

CITAT FRA EN TIDLIGERE TRÅD JEG HAVDE OPRETTET!

kører selv med xenon og det virker....

Kører du med H7-halogen-pærer på din mc skal du købe H7-xenon-pærer osv.... du erstatter blot de pærer der sidder i din mc i forvejen med xenon-pærerne af samme type så passer de lige over... det er hammer let at monterer der er blot et par "modstande" imellem ledningsnettet i forhold til før.....

som nogen siger skal man have de-linse men på din 2008 er det ingen problem.....

hvis du stirrer ind i xenon lyset bliver du blændet ligesom du gør med halogen så få den justeret ordentligt og lad så tøserne blinke af dig hvis de ikke kan tåle lyset... de er ikke værer end halogen....

og er der forskel ??? JA !!! alle skilte, stiber på vejbanen mv bliver dobbelt så klare i mørke som ellers så på med de xenonpærer efter min mening..... ikk fordi du måske synes det ser godt ud men fordi der er forskel......

ps kører selv med 6000k

• #4   18. nov 2008 ja det er ikke noget som behøver være lavet til en model.

det er bare hvad pære der sidder i om fatningen er det samme.

samme som når man køber til bilen.

• #5   21. nov 2008

fik et tilbud på et sæt til min på 600. men på det tidspunkt havde jeg monteret. det var på messe i herning de stod til 800 der nede.

• #6   22. nov 2008 det er H 7 der er i forlygterne. Mit vinter projekt er at se om jeg ikke kan lave kort og langt lys i bægge lygter.

• #7   22. nov 2008 Claus R

Lyder som et fedt projekt, hold os opdateret og smid da et par billeder ind smiley

• #8   22. nov 2008 Claus R

hvis man må spørge
    hvad skal det gøre godt for?

• #9   25. nov 2008 symmetri måske?

Kommentér på:
Lys og lygter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce