724 visninger
|
Oprettet:
Helt ærlig... {{forumTopicSubject}}
Syntes det er møg ærgeligt og ved godt der ikke er så meget at gøre ved det.
Skulle lige ned og handle her til aften og gik forbi min motorcykel. (Bor på Østerbro i KBH. cyklen står på gade hjørnet) Syntes gadebilledet så forkert ud. og ja ganske rigtigt....
En eller anden id.... har sjålet min MC garage.
Øv altså. det var ikke den dyreste. 500 kr hos thansen, men alligevel... Nu er fars lille baby kørt i vinterhi.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Umiddelbart kan jeg læse, at Dan L's MC garage er væk, ikke at nogen bestemte hat stjålet den.
Dan L:
Det er da ærgerligt, at din MC-garage er væk. Var den låst fast??
Jeg spørger fordi vores cykler her overvintrer udendørs, og det sker af og til, at jeg kan samle en af vore egne garage op et eller andet sted i haven eller hos naboerne. De har det med at blæse af - selv om jeg som regel slår et tov om dem.
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 373
Knud pas på med det, jeg bandt snor gennem øjerne på min mc-garage, men vinden fik fat op under den, og den kunne ikke flyve væk, tilgængæld kunne der på en eller anden måde vælte en Shadow vt700, hviket er rimelig vildt, godt nok blæser det her i Esbjerg en gang imellem meeen,
Så snor hele vejen rundt så den ikke bliver til en vindpose.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 649
tyverier hærværk !!
selv herovre i midtjylland findes der søreme-
banditter,
der snakkes meget om østbander,tror der menes dem længere væk end
københavn,ved sgu ikke hvor det ender!??.
træls både for dig og sussanne og andre
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 176
Og til Susanne, læste godt din er taget. Det er sku trist. ja jeg slap billigt, men ugen er ikke om, i dag blev jeg påkørt bagfra på motorvejen. heldigvis i bil.
Det er ik min uge... tror jeg går i seng til på mandag.
Og Knud. Nej den var ikke låst fast som sagt. skønt der var øjer i til det samme.
Men alarmen var de ligeglade med, og den har jeg ikke selv hørt da jeg ikke var hjemme den nat/ dag den forsvandt.
Helt ærlig...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside