Forum kategorier

Lolland-Falster

Lolland-Falster

Medlemmer: 228
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Hvem, hvad hvor...??? Nogen som kan hjælpe, med en dygtig, men billig maler til min gamle maskine? Så skriv endelig!! På forhånd tak
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2007
Visninger:
2.500
hjælp til at sætte bow på min bil Hej er det nogen af jer her på lolland/falster som ved hvordan man sætter en blow off ventil på en vw golf 1,9 tdi jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2007
Visninger:
679
Honda Goldwing Grand Parade 4. august Vi får jo fint besøg her på egnen, af en masse guld-bevingede flydere, d. 2.-5. august. Der er Wing-Ding Europe i Saksk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2007
Visninger:
693
Ny mc lov http://www.nymclov.underskrifter.dk/index.php Et link til den nye mc lov, og en underskrift indsamling. tjek det ud. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2007
Visninger:
1.580
Gammel høst Der var et par gutter på mc nede og "støtte" vores lille arrangement og jeg ville da høre om det var nogte af "gutterne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2007
Visninger:
495
Bakkelukning d. 31/8 Jeg regner med at tage derind. Nu jeg ikke nåede til bakkeåbningen. Er der andre der skal med derind af?
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2007
Visninger:
764
Tur til åbent hus BikX og F.I. lørdag Der er åbent hus hos Bikx i Næstved lørdag og søndag http://www.bikx.dk/bikx.asp Og hos F.I. Motorcykler i Sorø lø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2007
Visninger:
671
Orienteringsløb i Tngsted mc. Tingsted mc holder igen i år orinteringsløb på mc. Datoen er lørdag den 8. september. Igen i år vil det efter løb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2007
Visninger:
886
Årets MC-tur går til Lolland Snippet fra: (link fjernet) Snip start: De seneste tre år har Østsjællands Museum og Guldborgsund Museum med stor s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2007
Visninger:
1.457
DM i Supermotard i Rødby den 6 okt. Det er jo så på lørdag og det skulle starte kl 13:00 i følge en anden tråd herinde i forum. (link fjernet) (lin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2007
Visninger:
521
Hjelme Rr der nogen herinde der ved hvor man kan købe Arai hjelme her ned af ud over bikecenter i Nykøbing?
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2007
Visninger:
673
Fælllestur til Stubbekøbing MC Museum Hejsa - er der nogen derude, der også har hørt noget om en fællestur til Stubbekøbing, søndag kl 10 fra cementen i Nykø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. okt 2007
Visninger:
767
Bustur til Louis. Lørdag den 27. oktober kører der en bus til Louis i Hamburg. Opsamling i Nykøbing, Maribo og Rødby. Der er endnu ledige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2007
Visninger:
1.117
Det "nye" Bikecenter åbner d. 22/10 Sådan bare til info og ikke for at gøre reklame ;-) Bikecenter åbner i nye lokaler i morgen på Gåbensevej 114 i Nykøbin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2007
Visninger:
511
Medlem nr. 100! Så skete det! Vi er nået op på 100 medlemmer i gruppen. Tillykke til Søren C som kom ind som nr. 100, han har vundet ær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2007
Visninger:
1.093
Beskyttelse på det nye motorvejsstræk De har tænkt på os på den nye motorvejsstrækning: http://www.dr.dk/Regioner/Sjaelland/Nyheder/Guldborgsund/2007/11/1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2007
Visninger:
301
Glædelig Jul Hej til alle Vi ønsker alle en rigtig glædelig jul og et fantastisk godt nytår. Og så kan det godt snart se at blive ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2007
Visninger:
422
Bikecenter @ bike.dk (link fjernet) Godt nok små 5 dage siden de smed den på bike. Men har først fået set den nu. Nu mangler vi bare ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2007
Visninger:
406
Side skjold søges Til Z 650 Har tabt mit højre side skjold her i sen sommeren. På strækningen mellem nyk.f og idestrup. Så hvis nogen kender en ell...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. dec 2007
Visninger:
540
Åbent hus - Bikecenter. Hey allesammen. Var derude igår. Hvor jeg lige hørte Jan hvornår der var åbent hus. Han sagde at som tingene var nu ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jan 2008
Visninger:
730

Annonce