Forum kategorier

Lolland-Falster

Lolland-Falster

Medlemmer: 228
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Bagdæmper Hey, Jeg skal have sat en Hyperpro fjeder på min bagdæmper, men problemet er så at for at få den gamle fjeder af skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2009
Visninger:
229
Forsikring - gode ideer? Hey, Igang med at finde ud af hvilken forsikring der vil være billigst for mig, pt er jeg hos IF med kasko til omkring...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2009
Visninger:
1.201
God mekaniker.. Skal have skiftet fjedre i min forgaffel, og er sgu en lidt større opgave end først beregnet. Så tænkt at jeg måske vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2009
Visninger:
564
Ingen salt på Lolland-Falster :-) Iflg. www.vintertrafik.dk er Lolland-Falster stort set det eneste sted der ikke er saltet indenfor de seneste 24 timer....
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2009
Visninger:
420
åbent hus i Bikecenter Husk der er åbent hus i Bikecenter den kommende weekend 4-5 april. Mon ikke han giver en pølse som sidste år? :o) S...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2009
Visninger:
454
Cementen kl 1500 Vi køre efter is imorgen kl 1500, fra cementen!!!!
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2009
Visninger:
455
Billeder fra museums åbni ng Lidt billeder fra sæson åbningen af veteranmuseet i Stubbekøbing skærtorsdag: (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2009
Visninger:
879
Hjælp mig med at glæde Hej venner og alle andre glade bikere! Jeg har et håb om at i vil og har lyst hjælpe mig. Min lillebror er gemmen f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2009
Visninger:
1.074
Træf ?? Hej alle! Jeg er lige flyttet til Lolland for et lille år siden. Nu er jeg kommet på plads hernede og har åbnet en l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2009
Visninger:
614
Fælles tur Hej allesammen jeg ved godt det er sent at skrive men jeg har haft travlt som ind i pokker både hjemme og på job. me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2009
Visninger:
1.431
Race i Holeby 2/5-09 Er der nogen der skal til Race på L-F Airport i Holeby i morgen Lørdag d.2?????
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2009
Visninger:
688
Julemærke tur Nogle der skal med på julemærke tur til skælskør d.30/5 ?...(link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2009
Visninger:
512
udfordring Jeg er blevet udfordret af en kineser maskine, så lidt hjælp ønskes til at sejre overe den maskine. Hilsen Alex
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2009
Visninger:
325
200+ medlemmer i LF gruppen! Vi er nu mere end 200 medlemmer her i Lolland Falster gruppen. Tillykke til os ;-) Jeg har søgt efter nye brugere på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2009
Visninger:
585
Harzen Nogle der skal med til harzen til sommer ? www.motour.dk/Rejse.aspx?ID=251 kunne være hyggeligt, hvis vi var flere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2009
Visninger:
461
Så er der træf! Hej alle! Nu er planlægningen færdig og plakater sendt til trykning! Vi mødes søndag d. 7/6-2009 på Axeltorv i Nak...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2009
Visninger:
1.669
ang. 7/6-2009 Fra Nyk F dem der kører fra nykøbing lad os mødes på cementen kl. 9.45 og kører samlet der fra. hvem er med. ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2009
Visninger:
338
ER VI KLAR TIL I MORGEN D. 7 / 6 hej alle sammen. hvordan ser det ud er folk frisk på at køre en tur til nakskov i morgen ? Casper
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2009
Visninger:
454
Billeder fra ZUMA MC Hej alle! Tak for sidst, jeg har oprettet et billedalbum under min profil, med billeder fra dagen!
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2009
Visninger:
784
fyns mc festival vi er nogle stykker fra nyk.f der drager til denne event. Tænkte om der var flere der kunne være interesseret i at delt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2009
Visninger:
533

Annonce