Forum kategorier

MCfyn

MCfyn

Medlemmer: 317
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Skift af dæk nær odense... Hej! Jeg står og skal til at bestille nye dæk til min knallert.. og vil derfor høre hvor i andre får monteret dæk he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
834
Schuberth forhandler på fyn? Er der nogle der forhamdler Schuberth hjelme her på øen? Vil nemlig gerne prøve en S1 Da jeg overvejer at købe en ny...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2007
Visninger:
1.751
Søndagstur d. 9. september Hej MC Fyn For dem der har lyst og lejlighed til at køre med andre, går turen endnu en gang ud i det blå, denne gang...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. aug 2007
Visninger:
714
Yamaha R6 vs. Suzuki GSX 600R. Hejsa..... Jeg går og overvejer at sælge min gamle kværn og så købe ny til næste år. Har kigget på lidt forskelligt me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2007
Visninger:
1.311
Formiddagstur onsdag 5. sept Hej, er der nogle der er friske på en formiddagstur i morgen onsdag den 5. sept? Jeg har tænkt mig at køre en tur ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2007
Visninger:
449
Nummerplade stjålet Irreterende, at komme hen til min mc, være på vej til skovsøen (mc samlingssted om torsdagen i Odense) og se der ikke l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2007
Visninger:
655
AArgh... Hvor dum kan man være Nu har jeg gået og brugt al min sparsomme fritid over sommeren til at nusse kærestens og min cykel klar så de kunne kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2007
Visninger:
848
Periodisk syn, forbrugerundersøgelse Til de fynske MC'ister. Tag lige og åbn FDM's hjemmeside. På hjemmesiden er der en forbrugerundersøgelse ang. om MC'e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2007
Visninger:
1.437
min nye dragt.. så er min dragt kommet.. efter 3 måneders venten.. gå ind på min profil og chek den ud. og skriv en kommentar vis de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. sep 2007
Visninger:
529
Hej svendborg Hej.. jeg pøver lige at skrive her måske er der nogle som kan hjælpe mig, jeg mangler en lejlighed i svendborg den sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2007
Visninger:
745
Svendborg: Søger værkstedsfællesskab.. Hej Nu hvor sæsonen så småt lakker mod enden for de fleste, leder jeg med lys og lygte efter et sted hvor jeg kan f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2007
Visninger:
709
Hej se lige det her. Hej se lige denne side. http://www.nymclov.underskrifter.dk Hilsen ole.
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. sep 2007
Visninger:
1.308
Sæde til R1 hey.. en kammerat vil have sat et Todelt sæde på sin Yamaha FZR1000, da man vidst ikke kan skaffe sådan et sæde til lig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2007
Visninger:
917
Fraugde træf c",) Hey husk nu at komme til Fraugde træf på lørdag ;-) Jeg glæder mig vild for det plejer at være vild hyggeligt og fed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2007
Visninger:
550
Fest Odense c",) Er der nogle af jer som er friske på en bytur i Odense i aften, vi begynder hjemme hos med ved 19.30 tiden og daffer in...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2007
Visninger:
531
I sne og slud-Nu rykker saltvognene ud Jeg har holdt øje med salt spredningen de sidste par dage og kan nu melde at de enkelte steder i nat har vøret ude med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. okt 2007
Visninger:
483
fotoalbum hey.. ville lige høre jer om hvad jeg eventuelt kunne gøre bedere ved disse billeder... syntes selv at de er meget flot...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2007
Visninger:
442
Køretur på lørdag, d. 3.11 ? Hey alle.. Er der nogen som kunne tænke sig at køre en tur på Lørdag? På dmi.dk lover de solskin i Odense og omegn, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2007
Visninger:
541
Fællestur fra Odense havn på søndag Hey, jeg tillader mig lige at oprette et nyt indlæg, da der blev lidt rod mht. dag og tidspunkt osv. i den sidste.. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2007
Visninger:
648
Julebrygfest Heyyy, så er der Julebrygfest hos Sjakket mc. Fredag d. 2. november 2007 Julebryg 10kr. Alle er velkommen. Nybor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2007
Visninger:
516

Annonce