Forum kategorier

GSX-R 250

GSX-R 250

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Forrørs mellemstykker Hey de små halvcirkler der sidder rundt om forrørene, og bliver presset ind af det store beslag ved forrørene. ved i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2008
Visninger:
293
benzinhane jeg har brug for en ny benzin hane, tror membranen er røget på min... nogen der har en??? mvh daniel
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2008
Visninger:
340
GSX-R250 vs GSX-R250R Der var en herinde fra, som skrev til mig, at min type cykel vidst kunne klare omkring de 200 på toppen. Jeg har ald...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2008
Visninger:
349
....går ud når varm.... hej. nu har konens minigixxer stået stille ALT for længe. jeg fik nye karburatorer på den da membranerne var gået i de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2008
Visninger:
3.424
Olietemperaturmåler / olieprop Jeg har et eller andet sted set et billede af en minigixxer med et olietermometer, som sidder derhvor den oprindelige o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
604
hmm jeg har på fornemmelsen af min toppakning er røget.. hvad koster det ca hos en mekaniker at få ordnet
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
1.094
Bagdæk Hey fellow mc'ister ville lige høre om der er nogen der vidste hvor bred et bagdæk man kan have på en minigixxer? a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2008
Visninger:
339
dele Hey alle.. jeg har en masse dele til at ligge til vores maskine. er der nogen der intresseret i dem.. af en spicel del ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
1.424
Olietemperaturmåler Hej. Kunne godt tænke mig at få en olietemperaturs måler til min mini... men hvordan foregår det??? er det bare en ande...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
726
Salg Har en evt. køber som vil give 22k for min cykel, men sat til 25. sagt han kan få den for 24, hva synes i jeg skal si...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2008
Visninger:
299
SÅ KOM DEN Hey... Så kom cykel efter langs tid vinter pause med en masse tåre. og sved.. Det har været en dyr omgang men je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2008
Visninger:
1.159
Svære udfordringer - hjælp! Tænkte, at nu når jeg ikek kan tage dem i optrækket i virkeligheden, så kunne jeg måske vinde herinde, men må sige at d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2008
Visninger:
728
Mc løfter /løftebuk Heey... Jeg tænkte at jeg skulle have sådan et æøfte sæt til for- og baghjul. Så jeg kørte ud til thansen og købte s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. maj 2008
Visninger:
3.090
HJÆÆÆÆLP den er utæt Jeg er ved at forsøge at starte mc'en efter en total renovering. Ham jeg købte den af sagde, at han bare havde pillet m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
361
Speedometerdrev Hej Mit speedometerdrev er lige gået i stykker, nogen der ved hvor man lige skaffer sådan et? Eller har nogen af jer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
517
Kaburator Hey.. Meget simpelt spørgsmål, som jeg er kommet til at tænke over. Jeg har oprettet et galleri: http://www.motorcykel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. apr 2008
Visninger:
388
MC salg Hey Skal have solgt minien, så hvis i selv kunne tænke jer en ny, eller kender en der kunne tænke sig en, er her et fl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2008
Visninger:
362
Hvis I mangler dele Jeg har jo som bekendt haft nogle problemer med noget udstødningshalløj. I den forbindelse fik jeg kontakt til en flink...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2008
Visninger:
1.186
Bremseskiver foran; haster Jeg er blevet tilbudt to brugte bremseskiver af de som sidder foran for 1000 kr. De måler 4,7mm, og må, såvidt jeg husk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
1.188
Kæde - antal led Jeg har fået fat i et nyt kædekit til minigixxeren gennem MAX Import (MC Nøglen) Kæden jeg har fået er en 520 XSO 120 l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
753

Annonce