Forum kategorier

GSX-R 250

GSX-R 250

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
go weekend den olie man putter i, i højre side på motorcyklen hvad for en vil i bruge?? den man kan se inde bag et gennemsigtig gl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2008
Visninger:
746
Udstødning mm. Hej. Jeg er netop kommet med i gruppen, da jeg lige har anskaffet mig en gsx-r 250, som jeg nu er i gang med at restaur...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2008
Visninger:
540
Dæktryk Jeg har normalt kørt med dæktrykkene (for) 28 (bag) 32. Har prøvet at køre med hårdere dæktryk, men så var der en øget ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2008
Visninger:
1.487
Tændrør! Argh! Hey... Jeg har været ude og købe nye tændrør fra thansen til gixxeren da jeg har lidt problemer med at starte den. J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
2.218
Ny mc.. Hey alle minigixxere.. Regner med at jeg køber ny mc tirsdag næste uge. Så vil lige høre om det iorden jeg forbliver...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. feb 2008
Visninger:
869
Urskiver Hey. Er der nogen der kan komme med nogle forhandlere eller links til nogle der kan lave hvide urskiver til div. motorc...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2008
Visninger:
465
Viffer prøver at vinde Hej alle Der er lige en 750cc Viffer der udfordrede mig. Der er ikek så mange der har stemt sofar, så tag lige at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
284
Gixxer tilføjet! Så fik jeg min lille sorte djævel tilføjet.. ;-) Ved ikke helt hvorfor jeg lige skriver det her, men så kunne i lige t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
401
original udstødning er der evt en der har en udstødning til at ligge, som jeg kan låne et par dage, skal til syn og synsmanden ville ikke s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2008
Visninger:
1.016
Start i kulde Jeg hentede forleden min mc fra vinteropbevaring. Den har stået på et opvarmet loft og startede i første forsøg. Sweet....
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2008
Visninger:
700
Værksted i Storkøbenhavn Hej Alle Jeg skal have lavet noget kaburator justering, og også en indkøring på rullefelt, og så har jeg tænkt mig a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2008
Visninger:
366
gsxr 250 solgt og købe honda vfr 750
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2008
Visninger:
369
crash pads Hey.. tror i det er muligt på et måde lave hul i kåbe siden og sætte crash pads fast på stellet?
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2008
Visninger:
246
Topdæksel sidder fast... Hjælp!! Hej.. står og ska have topdækset af min cykel.... Jeg har skruet de 8 bolte ud... samt taget køler slanger fra. Kan ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
873
vinterprojekt Hey.. Hvad synes i om denne ide jeg har fået til min mc? helt sort, matsort forfælg med rød rimstripe, rød bagfælg, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
319
service godaften... jeg har fået hele kåben af da jeg skal installere min alarm, og da jeg nu har fået skildt den rimelig go...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jan 2008
Visninger:
297
kæde, tandhjul m.m. Hej Har i nogen ide om hvor man kan få nye tandhjul (evt til geare cyklen lidt) og kæde?
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2008
Visninger:
369
Med eller uden spejle Jeg har lige fundet ud af, at det kun er et lovkrav for cykler efter 1990, at de skal have spejle samt blinklys på. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jan 2008
Visninger:
495
thor alarm godaften i forummet.... nogle af jer der har instaleret en thor alarm på jeres cykel??? mvh daniel
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jan 2008
Visninger:
1.048
olifilter hva oliefilter bruger i? daniel nc
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2008
Visninger:
338

Annonce