Forum kategorier

GSX-R 250

GSX-R 250

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
bremseskive sælges http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=18870
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
421
ledningsnet.. har i nogen ide om hvor man kan få et nyt ledningsnet til 250eren?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2007
Visninger:
318
Udstødning søges Nogen der sidder inde med udstødning til vores mini gixer? tilstand er næsten underordnet.
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2007
Visninger:
417
relevant emne.. faldt over dette.. gør jer en tjeneste og læs det igennem.. :) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetai...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2007
Visninger:
266
Frisk på en lille i morgen? Nykøbing? Hej Gutter og Gutindes. Jeg skal op i morgen og købe en skivelås af en herinde fra mcg i nykøbing. Så ville jeg bare...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2007
Visninger:
571
Søges: Topkåbe Hej Jeg vil høre om der er nogle der ligger inde med en topkåbe, som de har lyst til at sælge? Farven er underordnet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2007
Visninger:
289
gsx-r 250 staf. Har i en ide om hvor man kan få fat på nogle nye org. staferinger til gsx-r'en? den del af kåben som sidder lige ved ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2007
Visninger:
309
nye billeder.. hvad syntes i om mine nye billeder? tænkte jeg lige ville vise dem frem.. :p
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2007
Visninger:
258
Har et dødt punkt mellem 8-10 omd.???? Hej allesammen. Jeg har en Suzuki gsx-r 250. Mit problem det er, at der ligesom er et "dødt punkt mellem 8-10 omdrej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
887
Ikke starte på mini gixxer Hey alle sammen.. Nu skal i høre.. Jeg kan ikke få min maskine startet.. den starter en gang i mellem.. men ellers k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2007
Visninger:
536
KN filtre Nogen der kender størrelserne på monteringen af luftfiltrene på karburatorene. Vil gerne se hvorda ndet lyder med åben ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2007
Visninger:
451
Problem med gsxr 250 motor Min mini gsxr kørte fint indtil tirsdag aften hvor den sku ud og trille igen... først ville den ikke starte og da jeg e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2007
Visninger:
1.314
tændkabler Hey drenge Jeg mangler et par tændkabler til maskinen... nogle som ved hvor de kan købes henne af ? Bar li så vi s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2007
Visninger:
466
Billeder af operration Udstødning+fejl Fik udstødning ingen af og fandt fejlen. Hmm. Kan det mon svejses? hehe. Skal lige siges at de 2 dele passer nøjagtigt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2007
Visninger:
589
Køb af motorcykel Hej jer med GSX-R Er der nogen der kender noget til Suzuki GSX-R 750 fra 91, har nemlig overvejet at købe en. LIN...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
389
Skal have kåben af? Hey Dudes. Tænkte det var lige en sag for jer. Som nogen jo nok ved skal jeg have udstødningen af. jeg har pillet sides...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
735
Karburator synkronisering.. som overskriften siger.. nogen der har prøvet det? og er det svært?
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2007
Visninger:
1.744
minitræf på sjælland! Nu skal I bare høre her....kære gixere! På fredag d. 27. april - altså i næste uge - vil jeg meget gerne invitere ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2007
Visninger:
281
Skal have udstødningen af, besværligt? Hey dudes. Hvor lang tid skal jeg afsætte, når jeg skal have min udstødning af? Skal jeg have mange ting af, skjolde sk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2007
Visninger:
887
nyt filter.. Hej.. Syntes snart at alle større mc'er køre rundt med K&N filter, så ville egentlig også gerne have et til min, eller...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2007
Visninger:
404

Annonce