Forum kategorier

Vestsjælland

Vestsjælland

Medlemmer: 78
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Super Rally HD 2008 Så er der Super Rally i Fredericia fra d. 8/5 til 12/5 Kom og se og oplev Harley Davidson fra hele Europa. Vi regner m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2008
Visninger:
925
bakken hvor mange er klar til bakken her den 13-3. første møde sted kunne evt være stop39 slagelse. ved ikk hvad stemningen er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. feb 2008
Visninger:
553
Tur idag Torsdag. Hej Alle. Hvad siger i til en tur i det vestsjællandske .. kl. 19 måske .. fra stop 39 og et par timer frem .. J...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. aug 2007
Visninger:
495
Lyset er gået hjææælp FLH 1200 electra Hej. Er der mon en der kan hjælpe mig ? Min forlygte har strejket siden vask. Pæren er skiftet, så jeg regner med (h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2007
Visninger:
898
tur i aften? er der nogle der er friske på en tur i aften, med afgang fra slagelse kl 19.30? havde tænkt mig at stop 39 var et godt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2007
Visninger:
389
Nye billeder Hej. Så fik jeg endelig taget nogle fede billeder ;-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2007
Visninger:
381
Mosten d. 31. aug. - 2. sept. Hej. Så er vi et par tøser, der har reserveret færgebilletter Odden - Ebeltoft d. 31/8 kl. 13.00 Det kunne være rig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2007
Visninger:
854
Træf på Toppen Hvem skal afsted og hvornår kører i??? Regner med at kører torsdag ved 15-16 tiden, og ville hører om nogen var fris...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2007
Visninger:
497
SÅ ER DET NU!!! SÅ drenge og piger. nu da solen er begyndt at skinne lidt igen og Thy træf nærmer sig vil jeg da lige slå et slag igen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2007
Visninger:
682
nye billeder montering af ny matchende forfælg samt wave skiver gjorde mig helt i ophøjet humør. skal nok have taget nye med bedre o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2007
Visninger:
344
Profiloptik Slagelse Hej folkens, hvis nogle af jer kommer forbi Slagelse by i den nærmeste fremtid, vil jeg opfordre jer til at kigge et sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2007
Visninger:
1.017
Aftentur Nogen der skal ud og lufte dyret her til aften
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2007
Visninger:
363
OBS / Ny pris på min Marauder Den kommer ikke længere ned end 75.000, men så er det også et superkøb. Har jo fået Harleyen, så nu SKAL jeg af med Su...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2007
Visninger:
546
Harley er købt, NY PRIS på Suzuki Jubiii, kom lige til at købe en Harley...... ;-) Så nu ryger prisen ned på restgælden, hvilket vil sige 75000 kr. De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2007
Visninger:
726
TIL SALG Hej. Ja jeg prøver altså alligevel. Vil I lade munden gå til alle, der kunne være interesserede. Banken har sagt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2007
Visninger:
540
Hvor er der annonce-bid ? Hej. Overvejer..... at sælge Marauderen og vil høre, om I har erfaring i, hvor det er bedst at annoncere ? Der er e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2007
Visninger:
415
motogp på storskærm i slagelse http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=42802
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2007
Visninger:
488
THY TRÆF!!! Hej alle sammen... ville bare lige høre om der er nogen der skal med til Thy træf i år for så kan vi jo lige så godt fø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2007
Visninger:
1.001
Pitstop i Tyskland Er der mon nogle af jer, der har erfaringer med, hvor der er et godt og billigt overnatningsted i sydtyskland ? Skal t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
459
Nye medlemmer i gruppen. :-) Da jeg lige er blevet inviteret ind i denne gruppe, ville jeg da lige sige davs osv. Men jeg opdagede at der ikke va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
1.070

Annonce