Forum kategorier

Yamaha Klubben

Yamaha Klubben

Medlemmer: 58
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Urenheder Jeg har mig en Yamaha XJ 900, som er temmelig rusten og sådan op foran :O Der er også meget ir på den. Er der nogen d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2011
Visninger:
754
Biker Friend Ps. Jeg kører rundt med sådan et mærke, på mine køretøjer, Biker Friend Var det måske også noget for nogen af jer? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2011
Visninger:
1.075
Topbox + sidetasker til XJR1200 Hej Har i nogle erfaringer som jeg kan bruge, hvilket mærker, model, sted for indkøb. Forventer at prøve kræfter ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jan 2011
Visninger:
1.019
bikemeet ved regnskoven torsdag d 8/7 se mere på www.mcbroombasserne.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
726
Afkortning af vindskærm Jeg har en (meget) høj vindskærm på min xvs1300A Midtnight Star, og bliver nød til at få den kortet af. Er der nogen he...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jun 2010
Visninger:
1.033
Forårsparade i Randers Lørdag d 1 maj, se mere på: www.mcbroombasserne.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. apr 2010
Visninger:
858
R1'er vil ikke starte. Heey Jeg har et problem med min kære R1. Jeg var ude at kører i lørdags og der var intet at mærke. Men da jeg skull...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2010
Visninger:
845
Jeg ønsker alle Biker, super godt Bike Jeg ønsker alle Biker, super godt Biker vejr,: Pas nu godt på jer selv,og de andre derude, Og husk at være gode ved h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2010
Visninger:
1.350
Hjelm Test Lazer hjelm til 600 kr *****så kan alle da være med denne hjelm fik 5 stjerner Det engelske parlament har besluttet a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. feb 2010
Visninger:
1.412
Problemer med batteriet? Problemer med batteriet? Inden du køber nyt batteri Husk! at moderne køretøjer indeholder en del elektronisk ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2010
Visninger:
1.429
Odyssey batterier Nyt Batteri der virkelig sætter skub i voresYamaha starter Odyssey batterier de er godt nok dyre men de virker htt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2010
Visninger:
1.529
Ngk Iridium IX Det nye tændrør fra Ngk, som heder Ngk Iridium IX Hej Yamahal Venner Jeg har nu prøvet de nye tændrør fra Ngk, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2010
Visninger:
1.321
Vmax fra 1985-2007. Da jeg begyndte at interesserer mig for Vmax, ville jeg læse så meget, som mulig om denne maskine,men jeg synes at de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. feb 2010
Visninger:
5.454
Priskrig på Benzinen Hey alle sammen .. Fik til sendt denne besked på min mail og syntes lige at jeg ville smide den ind her .. Ved ikke o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2008
Visninger:
1.320
er i klar jeg har gået den senere tid og overvejet et yamahe træf, til sommer, jeg har muligvis et sted hvor der er plads til mc´...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2008
Visninger:
591
her sker ikke meget ville lige sige hej c",)
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. sep 2007
Visninger:
714

Annonce