Forum kategorier

Mini Ninjaerne

Mini Ninjaerne

Medlemmer: 52
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Jeg har købt et parti dele. Hej jeg har købt et parti dele. Det er ikke det hele jeg skal bruge så tængte på om nogen var intra i: 4 blinklys...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2009
Visninger:
788
tomgang omdrejning hej alle sammen :b hvor meget kører jeres på når den står i tomgang ? - kan sq ikke finde ud af hvad den skal stå p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
476
Montering af Slip-on.. Har I selv monteret jeres slip-on udstødning og var det nemt at gøre? Jeg overvejer nemlig at købe en slip-on fra IXIL,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2009
Visninger:
1.609
Special-sæde Har godt nok solgt min maskine selv, men faldt lige over disse. http://www.luimoto.com/product_info.php?cPath=cPath=2...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
1.092
Har solgt min Baby Ja det blev jeg nød til. Har ikke råd til to cykler... bil og en lille pige på 2 år... Kom lige til at skrive under ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2009
Visninger:
846
gear hej alle mini ninjaere.. jeg har et major problem. Nogle gange når min ninja er i gear så hopper den automatisk ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2009
Visninger:
453
Ny motorcykel Hey, så fik jeg min "nye" mc på galleriet. Tag et kig hvis i min profil hvis har lyst :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2009
Visninger:
549
Vedr Farvekode til 250r Ninja Har brug for hjælp til farvekode til min/kæreste´s sorte 250r ninja. Har fået en lille ridse på kåben desværre. Og ham ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2009
Visninger:
527
Så blev det min tur.. Så har jeg lavet slutseddel på en spritny Er-6f fra 2009 :-) Forhandleren tager min Ninja i bytte for 45.000 kr. Ri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jun 2009
Visninger:
403
Ang. salg af Ninja. Ville lige hører hvad i har fået for jeres Ninja(Jer som har solgt den)?. Er da vel ikke en høj pris at tage 45.000 for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2009
Visninger:
624
Unik Shortie udstødning nu til salg;-) Hej mini ninjaer, jeg har nu fået solgt min baby, og har nu en super fed one-of-a-kind udstødning til salg. den passer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jul 2009
Visninger:
570
juhu så blev jeg sgu den lykkelige ejer af en knald gul kawa er6-n damn hvor er den fed!! og hvilken lyd=)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
451
nummerplade holder Hej alle jeg tænkte på, der er helt sikkert nogle her der ved hvor man kan købe en nummerplade holder som passer til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2009
Visninger:
656
udstødning til salg Hej tillader mig lige at gøre lidt mere reklame for den udstødning jeg har tilsalg. tjek: http://www.youtube.com/watch?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2009
Visninger:
613
Hey :D ( tomgang ) Hey :) ville liige høre hvor højt står jeres ninjaér i tomgang :) ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2009
Visninger:
510
skjolde hey alle jeg står i den kedelige situation at jeg skal bruge nogle nye skjolde og andre dele på min motorcykel, så vill...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2009
Visninger:
539
Nogen der mangler tank- og sidetasker? Hejsa, Da jeg regner med at min elskede Ninja bliver solgt sidst på ugen, har jeg tank + sidetasker til salg. Så hv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
819
Hjelm Hej ! Jeg er ret ny i faget, og skal til at have fat i lidt beklædning, så ville hører om der var nogen der havde gode ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2009
Visninger:
748
Det er ikke meget der sker Det er ikke meget der sker i denne gruppe, har folk mistet interessen
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. nov 2009
Visninger:
914
Vinterhi ? Heey ! :) det er første gang jeg har motorcykel så derfor er det osse første gang jeg skal ha min lille ninja i vint...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. nov 2009
Visninger:
841

Annonce