562 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hvor finder jeg tomtom rider? Hvor finder jeg tomtom rider?
Ja jeg er blevet lidt lun på den nye gps tomtom rider.
Men inden jeg vil købe den vil jeg godt se den i virkeligheden først så jeg kan se om den er god eller hvad (og om der er plads til den på mc'en)
Jeg har prøvet at ringe til diverse forhandlere men det var en de skulle bestille hjem så jeg kunne ikke se den inden.
Ville så høre om der var nogle af jer der viste hvor jeg kunne se den her på sjælland?
På forhånd tak.
0 synes godt om
okt 2005
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 82 Svar: 218
Her kan du finde nogen forhandlere..
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 549
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Er selv lidt hooket på den, men hvis jeg ikke kan få den ordenligt monteret så er den jo ikke interessant...
nov 2004
Tror jeg har læst 20-30 sider om den og fundet alle de billeder jeg nu kunne på nettet
Så tror ikke jeg kan suge mere ud af nettet.
Mangler bare at se den i virkeligheden og de beslag der er med for at se om den kan side ordenlig på min mc
Men den i nivå er det ikke kun en internet shop? eller har de også en butik man kan besøge? for det er de eneste jeg ikke har prøvet at ringe til nu.
De 2 jeg kiggede efter var garmin 2720 og tomtom rider.
Og garminen fandt jeg ud af ikke havde batteri som jeg meget gerne vil have da jeg skal bruge den mange forskellige steder og den er nemmere at håndtere uden ledning.
Men der imod har tomtom rider ikke højtaler indbygget som er godt til når man køre i bilen. men så har tomtom rider det nye SiRF Star III som gør at den finder sateliter meget nemt og hurtigt.
Men kan du ikke fortælle lidt om den nu hvor du ejer en
Hvor lang tid holder batteri?
Finder den ikke signaler meget meget nemt?
kan den finde på at miste dem? (ved godt den gør det i tunneller)
Hvad med det bluetooth headset er det noget der dur? kan man høre ordenlig hvad der bliver sagt?
Har du været ude for at den vælger en eller anden sindsyg route hvor du selv kendte en meget nemmere vej?
Jeg håber du vil svare på lidt af det
På forhånd tak.
nov 2004
For at gøre mig endnu mere besværlig! har du så mulighed for at tage et par billeder tæt på af kun beslaget du har monteret evt. også når gps'en er monteret?
For vil godt se hvordan beslaget ser ud tæt på.
Og hvis du kunne tage billeder af de andre der er med tæt på også (selvf ikke monteret)
Jeg ville blive glad hvis du ikke men forstår dig godt hvis du ikke gider/kan
Hvor finder jeg tomtom rider?