907 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

samle alle motorcykelforhandlere. samle alle motorcykelforhandlere.

Jeg går med planer om at starte en virksomhed op.
Det jeg godt kunne tænke mig er at lave en hjemmeside hvor man samler alle motorcykelforhandlere i danmark, og giver en beskrivelse af dem, samt kontaktoplysninger.
Derudover har jeg planer om at lægge diverse motorcykelnyheder ud på siden.

Planen er at give forhandlerne en gratis periode på fx et halvt år, og derfor vil der så være betaling.

Mener i at der vil være et marked for dette?
er det evt. en hjemmeside i vil kunne bruge i søgen på jeres næste mc, eller virker det tåbeligt?

Hvis nogen af jer har bruger på bilgalleri. vil i måske have set at jeg har haft oprettet et lignende indlæg bare med bilforhandlere. - det er fordi jeg er ved at undersøge hvad der er bedst chance for at lave.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samle alle motorcykelforhandlere.
  • #1   19. aug 2010 Kan ikke umiddelbart set behovet må jeg indrømme...
    Er man til en ny Suzuki, så kan man på Suzukis hjemmeside finde alle oplysninger.
    Er man på jagt efter erfaringer så kan man efter få sekunder på google læse sig til nogle... Osv smiley

• #2   19. aug 2010 Som uerfaren, og en der skal igang, ville jeg mene at det kunne være en god idé, da det kan være en jungle at komme rundt i..
    Det kunne være fedt at kunne gå ind og se hvad der ligger i ens område osv.. Men jeg tænker også beklædning m.m.

• #3   19. aug 2010 ja man kan selvfølgelig også udvide det med beklædning, tilbehør osv.

Super fedt at høre, at der ihvertfald er en enkelt som synes om ideen.
    Dog kan jeg også sagtens finde din tankegang stenskrog!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #4   19. aug 2010 Tobias... Du skulle måske lave dit en solid Business Plan - og ligeledes undersøge markedet intenst - og så er det en rigtig god idé at holde dine kort tæt ind på kroppen... hvis du mener der er grundlag for din idé....

Som feedback på din aktuelle forespørgsel, så er det min vurdering, at der ikke er grundlag for din idé..... Kombinationen af det du vil findes på nogle ganske få sites... F.eks. er både MCG såvel 123mc - og ikke mindst DBA nogle konkurrenter til "det" du vil lave....

Hvis du f.eks. er skabsprogrammør med hang til rendestensdesign og kan flække noget brugbar kode sammen... så findes der "andre gode idéer" du kan kaste dig over... Jeg bidrager gerne med dem... altså idéerne.... Endda med MC-relation....

• #5   19. aug 2010 Jeg ville mene at en side hvor forhandlere kan ligge deres beklædning og ekstraudstyr ind er mere relevant... mange er bange for at handle især tøj på nettet... man vil jo gerne prøve det osv...

• #6   19. aug 2010 jeg kan sagtens følge jer - men jeg mener bare ikke der er nogen hjemmesider der kan "hamle" op med det jeg vil lave.

De hjemmesider der findes med forhandlere osv. er uoverskuelige, og der er ikke nogen hvor man kan finde rigtig mange forhandlere synes jeg. det var derfor jeg tænkte at det var en mulighed at lave, så folk fik bedre overblik over tingene når nu de skulle købe ny mc, eller udstyr..

• #7   19. aug 2010 Tror ikke det kan gå ... Google er våres ven

• #8   19. aug 2010 Ikke for at slukke lys

Men hvad skulle argumentet være fra forhandlerne at være på din side hvor alle de andre er.

• #9   19. aug 2010 jeg synes det var i okay idé.. Jeg har søgt meget på google om samme, og synes det ville være rart med et samlet sted, så kunne de også konkurrere lidt mere

• #10   19. aug 2010 grauballemanden - sådan er det jo også på alle andre sider, så kan ikke se problemet i det..

• #11   19. aug 2010 dødfødt............

• #12   19. aug 2010 Jeg ser heller ingen problemer i det, men som forretning du skal tjene på tvivler jeg meget på konceptet.

men har du lysten så sæt igeng

• #13   19. aug 2010 der er jo ikke de store omkostninger ved at starte sådan en hjemmeside op. og kan man få forhandlerne til at betale bare lidt, vil det udgøre en indtjening. og ellers er der mange andre muligheder.

Nogle gange bliver man bare nødt til at satse for at vinde, og det tror jeg at jeg bliver nødt til..

• #14   19. aug 2010 Tobias S:

Du vil gerne dække et behov, der allerede er adresseret, jo, med en lidt anden vinkel, men alligevel - behovet er adresseret:-)

Jeg er sikker på, at diverse forhandlere vilbenytte sig af den gratis eksponering de første måneder, men så kommer spørgsmålet, når du vil have penge: Hvad er de dine betalende kunder får af dig, som de ikke allerede mener, at de i forvejen får???

Det er der du skal sælge din ide. Forhandlerne går jo ikke i tegnebogen for deres kunders eller for din skyld, de gør det for at gavne deres forretning.

Det er lidt barsk, og det er ikke for at sable din ide ned, at jeg skriver dette. Det er for at hjælpe dig:-)

• #15   19. aug 2010 Hårdt men kort : Glem det !

• #16   19. aug 2010 Super super fedt med alle jeres tilbagemeldinger! jeg kan bruge dem alle sammen til noget! og super fedt med alt den konstruktive kritik..

• #17   19. aug 2010 kim s - kom med en forklaring på hvorfor at jeg lige så godt kan glemme det. jeg får intet ud af at få af vide at jeg bare skal glemme det.

Rene - det lyder sku godt! jeg må lige prøve at ringe rundt og forhøre mig.

• #18   20. aug 2010

hvis du evt. også kunne lave det med, hvad der er af motorcykler til salg på markedet....
    så lyder det som en go ide med sådan en side.. kunne selv godt ha brugt det flere gange - det er pisse irriterende når man søger efter en mc, at man så skal kigge diverse salgs sider igennem, jo langt fra alle mc'er der er til salg på fx. dba.dk. som også er til salg på bilbasen.dk og omvendt.. fx. ligesom boligsiden.dk hvor man søger på alle ejendomme der er til salg, og så automatisk bliver smidt videre til den ejendomsmægler der har boligen

Kommentér på:
samle alle motorcykelforhandlere.

Annonce