{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Stock --> full Yoshimura {{forumTopicSubject}}

Kan man godt sætte full Yoshimura system på også fjerne Sensoren, da den ikke kan sættes i.
også bare kører ?

Eller skal man have eliminatoren før udstødningssystemet sættes på?

Eller kan jeg bare sætte systemet på, også kører. Og når jeg så får Eliminatoren med posten, sættes den på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stock --> full Yoshimura
  • #1   5. jun 2012 Har du ikke læst de svar du har fået i den anden tråd du lavede om det samme ????? Den vil ikke køre ordenlig uden som der bliver skrevet til dig der ..

• #2   5. jun 2012 Jeg ved at der er en bruger her inde som kører uden den er rullet ind. og han har sagt hans kører ordenligt, men lige hvordan har har sat det på, ved jeg ikke. Derfor vil jeg gerne vide om jeg kan sætte Yoshimura på med det samme, også sætte O2 sensoren på når jeg modtager den smiley

• #3   5. jun 2012 hvis du sætter en eleminator på , skal du som minimum en tur på rullefelt, for at se om den går for magert.Hvis den går for magert ,skal du have en powercommander på og have den rullet.Hvis du bare sætter udstødningen på ,risikerer du at motoren brænder af .....

• #4   5. jun 2012 vent da til du får de dele du skal bruge det er vel vigtiger at have en mc der kører ordentligt.

Kommentér på:
Stock --> full Yoshimura

Annonce