1.885 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Græsslåmaskine??? Græsslåmaskine???

Hej Mcg skal have ny græsslåmaskine! har set en still hos silvan! Troede det var et ok godt mærke, men en kollega sagde det er noget lort?? Hva er jeres mening? Evt. Nogle andre BYD på en ny til max 25-2700kr krav er den skal være selvkørende??? Mvh Nicolai

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græsslåmaskine???
  • #1   2. aug 2012 Ups mente en stiga maskine?

• #3   2. aug 2012 hvor stor plæne?

jeg har lige købt denne
    (link fjernet)

FANTASTISK maskine, find lidt flere penge og køb evt denne
    http://www.dba.dk/rotorklipper-klippo-super/id-84738974/

http://www.dba.dk/rotorklipper-honda-hrg-465/id-74828289/

husk at skylle den under skjoldet hver gang, så har du plæneklipper i MANGE år

• #4   2. aug 2012 husqvarna og klippo laves idag på samme fabrik

• #5   2. aug 2012 Dækmanden det er godt nok de gode mærker !! Desvære også de dyre! Hvis jeg havde råd havde jeg også købt en klippo! Med budget er max de2800kr kende i noget til mærket al-ko??? Der er en i silvan nemlig???? Mvh

• #6   2. aug 2012 Plænen er ca 1000

• #8   2. aug 2012 Vi har en i Bilka. Den er supergod maskine. Det er med b & s motor. Den funker da bare. Den har varenr 592016. 8)

• #9   2. aug 2012 min plæne er 1300, og det tager mig knap en time at klippe den, og jeg har to bede jeg skal udenom, så det er slet ikke ret meget, mit råd er at du skal købe en 48 eller 53 cm, ellers tager det hundrede år

jeg havde før en ældre partner, der var 43cm, og jeg har skåret næsten en time af i klippetid, den nye kører også lidt hurtigere

mit råd, FIND de penge, det vibrationsdæmpede styr er bare SÅ lækkert, skal aldrig have en uden......

• #11   2. aug 2012 hvis du nu var JYDE så tog du 4200 med ud til ham med den klippo, så var det din

• #12   2. aug 2012 Kasper k den ser fin ud smiley men det skal også være med side udkast! Ja det skal ikke være let at hjælpe smiley hvad med en Texas med b og s motor?? I xl.byg??

• #13   2. aug 2012 Hov hov hov dækmanden! Er faktisk brugtvogns handler smiley det må da være lige så godt??!?! smiley jeg kan sagens følge dig! Ville også hellere have en 5 år gammel tysk bil end en ny Kia !!! smiley så går lige i tænkeboks . Mvh

• #15   2. aug 2012 den er med aluskjold, går det i stykker (kører over en sten) og skyder igennem, så får man et nyt af klippo, det gjorde min bror der har en magen til.

det kører bare det der...........

jeg siger det igen, det der håndtag det vil du ELSKE...... den er klart ALLE pengene værd

• #16   2. aug 2012 Jacob r nej både Kia og Hyundai har oppet sig de sidste par år smiley det må man gi dem!!!!

• #17   2. aug 2012 Dæk manden du lyder sku så glad for din, jeg er i gang med at handle om den klippo! Men er det med side udkast???

• #18   2. aug 2012 Dækmanden har jo sagt det !!

Hvis man absolut ikke gider at sidde på sin klipper, så er der alt lortet og KLIPPO tilbage smiley

• #19   2. aug 2012 Jeg har lige købt en Klippo Cobra S Pro til godt 8k og det er den bedste beslutning jeg har gjort længe!!! Jeg har på ingen måde fortrudt, og er sikker på den holder pengene hjem på sigt. Ellers er den allerede pengene værd i "køreglæde" for det er virkelig et godt stykke værktøj må jeg sige.

Jeg kan kun anbefale dig at spare sammen lidt længere og købe noget ordentligt. Behøver ikke at være klippe, men find noget med en ordentlig størrelse klippebredde og motor til og på et kvalitetsniveau du synes er reelt.

• per v
    per v Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 173
    #20   2. aug 2012 biltema til 888,- men du skal selv skubbe den, fungerer fint smiley

• #21   3. aug 2012 Stiga´s maskiner produceres på europa´s største plæneklipperfabrik, og med 1,9 mill. enheder om året - er kvaliteten iorden.

Når man vælger en maskine i denne prisklasse, er det selvfølgelig ikke samme kvalitet som på en maskine til 7000 kr.

Brugerens behandling af produktet, har oftest den srørste indvirkning på den oplevelse man får.

Når du køber i en gør det selv butik skal du sørge for følgende:

Saml maskinen efter anvisningen.
    Fastsænd styr og sørg for kabler sidder rigtigt og ikke kommer i klemme.
    Husk påfyld 0,6 liter SAE 30 motorolie ( motorer under 6,5 hk )
    Skift olien efter de første 5 driftstimer
    Rengør maskinen for græs for optimal resultat, og vend altid maskinen med tændrøret op - så forbliver olien i krumtapshuset, Mange vender maskinen om på siden, hvilket gør olie løber ud i karburator, luftfilter, eller op foran stemplet så der efterfølgende ikke kan starte, og hvis den er udstyret med papirfilter, skal denne så skiftes.
    Kør maskinen tom til vinter, og køb helt ny frisk bensin til foråret, så starter den. Gammel bensin er hyppigst årsag til startbesvær i foråret.

Held og lykke - du kan trygt købe en Stiga!

• #22   3. aug 2012 øhhh husqvarna laves jo samme sted som klippo

• #23   3. aug 2012 Vi skal bare lige huske at selv om det produceres under samme tag er det stadig ikke samme vare...!

Den vigtigste regel er vel stadig at man aldrig får mere end det man betaler for...
    B&S laver jo også mange motormodeller af forskellig kvallitet så man skal da lige undersøge hvad det reelt er man køber.

• #24   3. aug 2012 ja det er jeg klar over, men klippo og husqvarne bruger samme skjold på nogle klippere og samme motor.

• #25   3. aug 2012 Nå okay - det kan sikkert godt ske... Men så ligger de enkelte modeller nok heller ikke vildt fra hinanden prismæssigt. Min pointe var også bare at fordi det er aluskjold og B&S motor kan det kvalitetsmæssigt godt være to vildt forskellige maskiner hvis ikke man lige er obs på motormodel og sådan... Jeg ved da også godt at min pro-model har været en del dyrere bare fordi der er vibrationsdæmper på styr og sådan nogle småting. Men det er bare de små ting der gør at jeg nu kan lide at slå græs, ift tidligere hvor det bare var noget der skulle overstås hurtigst muligt :S

Men det er lige så meget fordi jeg nyder værktøjet i det... Den lille ekstra luksus det kan være...

Men tilbage til emnet - jeg kan godt forstå din pointe hvis modellerne er så ens...

Kommentér på:
Græsslåmaskine???

Annonce