701 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

pitbike pitbike

Jeg har købt sådan en godt brugt en til ungerne, men hvor fa'en kan de komme ud og køre på den henne, helst syd sjælland, den larmer ikke mere da jeg har monteret en std uds fra en gammel viffer. Lifan 4t 125ccm motor. Nogle gode bud?

Står pt med noget små knoppet 14" fordæk og 12" scooter agtigt bag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pitbike
  • #1   25. jun 2014 Det kommer an på hvor hurtigt den kan køre, og om den kan betegnes som legetøj. Jeg mener der er problemer så snart den drives af en forbrændingsmotor. En stor privat græsplæne eller mark er nok det eneste sted. Giv dem solidt tøj på og en styrthjelm. Kan den køre hurtigt, så sæt en stopskrue i karburatoren så spjældet ikke kan lukkes helt op. Ungerne elsker det, men de kender ikke forbindelsen mellem handling og konsekvens - de er totalt frygtløse når de først kan holde balancen.

• #2   26. jun 2014 De har jo tøj, fra nå de sidder bag på, og har lige fundet ud af at den lokale cross bane har åbent onsdag og lørdag, samt der køres vist mini motard i Ishøj hver onsdag (andre dæk og lidt andre småting så burde den også kunne det) så vi prøver cross banen til at starte med. 125ccm og ca 12hk kan den diske op med, de har kørt lidt på en pocketbike vi også har, men det er sjovt som det der gear noget kan komme bag på dem, og alligevel hvor hurtigt de lære at bruge en kobling, straks værre at skulle skifte gear, især når man kun er 8 smiley

Kommentér på:
pitbike

Annonce