{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til dig med en funktionsdygtig 2-hjuler:
  • #1   19. maj 2018 Er på weekend job..
    Men er da på mc her til :o)


  • #3   19. maj 2018 er ved at flytte og er knap nok begyndt så det bliver no go smiley

  • #4   19. maj 2018 Hjælper en ven med hans gamle bil smiley
    Vil heller ud og rulle.


  • #5   19. maj 2018 Argh. Der er risiko for tordenbyger smiley
    Så det bli'r nok i morgen ...


  • #7   19. maj 2018 #6
    Hæ. Var ellers lige kørt afsted, da jeg så de MEGET sorte skyer på himlen. Nåede lige at komme tilbage - så stod det ned stænger. Men ok, dagen er jo ikke gået endnu smiley


  • #9   19. maj 2018 Det er vist meget lokalt. Se evt. DMI's vejrradar smiley

  • #10   19. maj 2018 Min mc er ret speciel.. Den kan også køre i regnvejr.

  • #11   19. maj 2018 Personligt plejer jeg at finde på undskyldninger FOR at køre på mc, ikke omvendt.

  • #13   19. maj 2018 Bevarges.. Men solen bager ned, og man bliver hjemme fordi vejrudsigten siger det måske bliver regn et sted..
    Det var noget andet hvis det blev en lang og sur regnvejrs dag.


  • #14   19. maj 2018 jeg havde travlt i "skyggebyg"

  • #15   20. maj 2018 er som sagt ved at flytte og leder efter noget internet til den nye bolig, er der nogle som kan svare mig om man skal holde sig fra yousee, lad mig sige det sådan jeg var ikke fan af tdc men det er måske ikke samme kæde mere?

  • #17   20. maj 2018 De er allesammen nogle forpulede udbydere...Men problemet....et af dem, med selskaber som Tdc, er at de er for store. Og lur mig, om du ikke stadig får fat på 3 forskellige medarbejdere med 7 forskellige bud på problemløsning, hvis du ringer til dem 3 gange for at få hjælp....jeg tror ikke at det har ændret nogetsomhelst at de har købt yousee....og sidst jeg brugte Tdc, lovede jeg mig selv aldrig at gøre det igen. Så kan de kalde sig hvad de vil. Samme følelser har jeg overfor Postnor....Jeg har arbejdet for begge selskaber, og måske er min mening farvet af det, men jeg ville gå langt udenom yousee...

  • #18   20. maj 2018 Igår da jeg startede tråden, skulle jeg afsted til Fårup, en times tid fra hvor jeg bor....og kørte igennem den ene af to regnbyger i Danmark den dag....I det mindste var det ikke skybrud. Men kørte hjem igen med uforettet sag og en våd røv. jeg havde dog husket regnfrakken, og det var en pissegod tur alligevel. Selvom jeg har vidst det i 25år, at de fleste af os hilser på hindanden, kan jeg stadig sidde og smile under hjelmen når ligesindede hilser og jeg vinker tilbage. Jeg kører somregel alene, men man føler sig aldrig alene på vejen på en mc, synes jeg. På vej hjemover, mødte jeg en gammel hvidskægget mand på en ældgammel tøf-tøffer og en trailer efter, med havestolene ovenpå. Ham fulgtes jeg med, med anstændig hastighed i 30 km, indtil han drejede af i et kryds. Jeg vendte mig for at hilse på ham, og han allerede var igang med det samme....fedest. Jeg elsker at være igang igen efter ca 20 år uden cykel. Det bedste jeg har gjort for migselv siden jeg fik min nuværende hund i 2004-05.

  • #19   20. maj 2018 havde engang mobilabbonnement ved tdc, til en pris af 250 kr i måneden nogle måneder havde jeg mobilregninger for 1200 kr eller mere af en eller anden mærkelig grund, det bedste jeg har gjort for mig selv var at få det opsagt hurtigst muligt, det skete desværre først efter 6 måneder da jeg havde købt mobil der, sagde dengang jeg ikke ville have noget som helst med tdc at gøre igen så tror hvis jeg holder mig fra det denne gang

  • #20   20. maj 2018 Tror det er lige meget hvem man vælger som udbyder, der vil altid være nogle der er blevet taget bagi...
    Af samme grund vil jeg ikke ha Telia mobil
    Har pt. Stofa tv+fiber, jeg har aldrig i mit liv oplevet så dårlig en service og mangel på ... ja alt . Det er satme et skod firma !!


  • #21   21. maj 2018 Jeg er bange for at nr 20 har ret. Det kan være, at det er firmaerne, som har taget udviklingen med den dårlige service til sig som en fast feature i modsætning til resten af samfundet (undtaget bankerne), som er ved at opdage, at kunder gerne vil have en rimelig service indimellem.
    Jeg tror bare at teleselskaberne tror, at vi ikke vil betale for service. Og det er vel tildels rigtigt nok...Det øjeblik de bliver lidt dyrere, skifter man bare til et andet. Jeg har for et par år siden taget konsekvensen, og fik mig et taletidskort. Jeg taler ikke ret meget, men smser. Det er noget lort, når mcen går istykker, eller et familiemedlem dør. For så er jeg nødt til at ringe til små 50 øre i minuttet. Og det bliver hurtigt til nogle kr. Men jeg fik lagt fibernet ind i huset for et halvt år siden. Og det var et mareridt, fordi 7 forskellige teknikere skulle indblandes, og når røven kløede på en af dem, blev de 6 andre sæt hænder helt forvirrede....men nu har jeg da en 50/50 forbindelse som jeg betaler 300 for om mnd. Og det synes jeg er pebret....men jeg kan se, at det er meget rimeligt i forhold til andre udbydere. Jeg bruger den kun til internet, men har vist en basis tv-pakke på den også. Har du (thomas) tænkt på at få et taletidskort istedet for abbonement, eller taler du for meget til at det kan betale sig? Jeg kan godt checke hvor meget jeg giver i gennemsnit for tlf, men jeg tror, at det ikke er mere end 50kr om mnd alt inkl.


  • #22   21. maj 2018 Telmore har et fast abonnement til 29kr/md.

  • #23   21. maj 2018 yousee kan lave 80/10 til 199 kr i måneden uden det koster noget i oprettelse, tænker næsten at det er så billigt det skal have chancen og dur det ikke får de deres router igen samt alle girokort

  • #24   22. maj 2018 Thomas: Hvis det ikke bare er introdutionstilbud fra yousee, ville jeg da også tage det...men jeg ville også være forberedt på at få lort med lort på.....og ikke kunne få kvalificeret support, når der er problemer....Det var hvad jeg fik hos Tdc ihvertfald.
    Jeg har Telmore på tlf. Taletidskort. Og ja, de har abonnement til 29 om mnd, men man skal stadig betale for hver enkelt sms og hvert minuts taletid....


  • #25   22. maj 2018 Fibia aner heller ikke en bjelle.. Jeg har været uden internet i 4 uger før de opgav og satte et eksternt firma på opgaven. De løste problemet på 20min da min boks bare manglede en kode.

  • #26   22. maj 2018 #25: Det var noget lignende håbløst, da jeg fik lagt det ind i huset....utroligt.

  • #27   26. maj 2018 så blev der endelig kørt noget som vi siger i den her sport "rigtig motorcykel"

    har i fået luftet jeres


    profilbillede
  • #28   26. maj 2018 Fik en god vasker idag, næsten hele vejen hjem fra kbh til Ringsted i øsende regn.. MEN FUCK DET JEG VAR PÅ MC

  • #30   26. maj 2018 Venter på reservedele igen igen

    profilbillede
  • #31   26. maj 2018 #28: Jeg elsker osse at køre...men jeg vil sgu helst køre i tørvejr smiley
    #27: En del småture er hvad det bliver til med mig...Men så nyder jeg dem til fulde til gengæld.
    #30: Nåh, ok...Jeg troede den var køreklar smiley


  • #32   30. maj 2018 Så er man kørende igen smiley

    profilbillede
  • #33   31. maj 2018 #32: Ok, så er det bare at ha det sjovt. Go fornøjelse.

Kommentér på:
Til dig med en funktionsdygtig 2-hjuler:

Annonce