351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Mc-kort i hus+Kølevæske Mc-kort i hus+Kølevæske

Ju huu. Så fik man kortet i onsdag. Har haft så travlt med at køre, at jeg ikke har haft tid til at poste før nu hehe.

Har dog et spørgsmål vedr. kølevæske, idet at min taber en smule - tror det er en pakning ved vandpumpe o.lig. Aner det ikke, men vil ikke sende den til mekaniker nu, lige inden sæsonenen slutter, og kortet netop er i hus.
Således vil jeg gerne nøjes med at fylde en smule på beholderen såfremt det er nødvendigt.

Kølevæsken der kommer ud/er i beholderen synes gulligt i konsistensen, og ved. henv. til eks. Høyer auto-dele fortælles jeg, at der kun findes en rød og en blå i dag, og at disse to ikke må blandes, men at der ikke skulle ske noget ved, at jeg fylder noget blå kølevæske(som jeg har stående) oven i den gule...er det korrekt?
Ellers er der måske nogen som kan fortælle mig, om det er muligt at rekviere noget gul kølevæske?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning+afskaffelse af klip. 1.400 kr.
  • Rengøring udlejlningssommerhus 750 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 500 kr.
  • VVS udskiftning 1.500 kr.
  • Tømre 1.500 kr.
  • Stramning af vandhane 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc-kort i hus+Kølevæske
  • #1   7. sep 2007 Det der var/er på min mc er neon-grønt, så det med at der kun findes rød og blå, passer ikke helt.

• #2   7. sep 2007 Ja, ingen tvivl om, at det skal laves, og jeg holder nøje øje med, om lækagen bliver større o.lig, men hullet er så lille, at det kun er ganske lidt, som der drypper ud - så lille at det efter 2x mekaninker-besøg ikke er lykkes dem at lokalisere hvor det kommer fra. Regner med at asæsonen slutter ved ugangen af denne måned....

Kan man blande to slags kølevæsker, eller har I en ide om, hvilken slags det er som der er i min?

• #3   8. sep 2007 carsten, kølevæske har det med at tiltrække katte og hunde... de er simpelthen forgablte i lugten af det stads... problemet opstå bare nå de så slikker på lortet... for det dør de sgu af... og det går hurtigt... så jeg vil anbefale dig at få det lavet...

• #4   8. sep 2007 Det vil sige at hvis jeg sætter en skål vand ved min mc, Så er det slut med hunde der pisser på den i løbet af en uge??? hader fandme ejere der lader deres hunde lette ben op af mit forhjul.. MEN det er jo ikke hunden jeg vil gøre noget, bare ejeren, Dør han hvis jeg tvinger ham til at drikke det?? og hvor meget skal der til?? smiley

Nå jeg har selv hund, og kunne aldrig gøre det smiley

/Jesper

Kommentér på:
Mc-kort i hus+Kølevæske

Annonce