At dele login/password? Ulovligt? At dele login/password? Ulovligt?
Jeg er lige flyttet til Odense C. fra Aalborg. Det var noget af en kamp at finde en lejlighed og jeg endte til sidst med at købe adgang til boligportal.dk. Jeg fandt lejligheden og står derfor nu med login/password der er gyldigt til 27. november som jeg ikke skal bruge mere... Jeg tænker: hvis man rent hypotetisk fandt en person på et boligforum der kunne bruge dette password og gennem e-mail gav vedkommende disse oplysninger, ville det så være ulovligt? Eller endnu vigtigere: når det foregår via privat e-mail hvad er chancen så for at jeg får røven på komedie? Med retten til privatliv osv, da e-mail jo er ligeså privat som brevpost. Jeg kræver ikke penge for oplysningerne da jeg sagtens kan sætte mig ind i den desperation man føler når man konstant betaler penge til sites der ikke holder hvad de lover.
sep 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 72
sep 2006
Ik fordi 250 kr. er en frygtelig sum at komme af med men synes egenlig bare ikke det er fair...
sep 2006
feb 2007
Følger: 58 Følgere: 45 Emner: 22 Svar: 558
Du bør dog nok ikke have voldsomt ondt af de pågældende boligsitets. Der har ved flere lejligheder været stillet spørgsmål ved, om disse boligsites ikke overtræder lejelovens § 6 - den såkaldte dusørregel - ved deres forretninger.
http://www.folketinget.dk/doc.aspx?/Samling/20051/spoergsmaal/S2415/index.htm
maj 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 323
det sociale element i din hanling der tiltaler mig.
Det er lidt ligesom når man sætter sine P-billetter ved parkeringsautomaten.
Det er dejligt at finde en billet med en time tilbage og det er
en god fornemmelse at sætte sin p-billet fast på standeren.
Det er dog for det meste i Kbh de er flinke til at sætte billetter
med tid tilbage, på standerne. En skik man godt kunne tage
til sig på Fyn og Jylland.
At dele login/password? Ulovligt?