{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
247 visninger | Oprettet:

Oplevelse og erfaring med mc tur til solskinsøen? {{forumTopicSubject}}

Fruen og jeg skal på Bornholm i juli måned, er godt nok lidt spændt på om den z750 fra 06 er behagelig at køre så langt på, fra trekantsområdet. Kunne vildt godt tænke mig at høre, om der er nogle der vil dele deres oplevelse på øen og den færge tur fra Køge smiley

Kommentarer på:  Oplevelse og erfaring med mc tur til solskinsøen?
  • Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
    #1   28. apr Jeg var derovre med kæresten bag på min gamle xj 900 for et år siden, og vi havde en rigtig god tur. Vi sejlede fra Ystad, og det eneste du skal tænke på er at få den spændt godt fast, og husk en handske eller noget under stroppen på sædet, så du ikke risikerer mærker. Det er en Lækker ø og køre ture på, og får i solskin så kan det ikke gå galt. Husk en badetur ved Due Odde, og en is på havnen i Gudhjem.

• #2   28. apr Bør ikke være noget problem hverken for MC’en eller jer.. smiley
    Overvej hvis du har din bedre halvdel på bagsmækken, og hun ikke er så meget for motorvejskørsel?
    - for komforten og hyggens skyld kan I afveksle ved at tage ind på hovedlandevejen, der går fuldstændigt parallelt med og direkte fra Kolding til Køge.. Hovedlandevej 150 & 160..
    I skal jo ikke så langt - tidsmæssigt betyder det ikke så meget og så nyder I måske turen mere?! smiley
    Hygge på turen..

• #3   28. apr Tusind tak for svar, både @1 og @2. Dejligt at høre i har haft succes med det. Det bliver landevej hele turen (undtagen, når vi køre over broen) endnu engang tak, og rigtig god vind til jer begge. smiley

• #4   29. apr Apro’pos’ broen..
    Hvis ikke du har erfaring med den på MC og ikke har nummerplade genkendelse..
    skal I ud og betale manuelt i yderste højre bane..
    og kæresten skal ikke blive overrasket, ved evt. sidevind, når i passerer de to luftlommer ved ankerblokkene.. smiley smiley smiley

Kommentér på:
Oplevelse og erfaring med mc tur til solskinsøen?

x