{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er den grim!!!
  • #1   19. okt 2008 Synes faktisk den er helt okay..

  • #2   19. okt 2008 Helt klart en ting der skal bruget masser af penge på. Eller noget.
    Har de idioter inde det folketing da helt tabt sutten.
    Hvad fanden bilder de sig ind at sige at der ikke er penge til dit og dat når de kan komme i tanke om at bruge penge på sådan noget bras. Mener det er tid til at de bliver smidt en tur over knæet og får banket lidt økonomisk fornuft ind i deres røv. (Det er ret tydeligt at det er den de prøver at tænke med.)
    Føj nogle klaphatte.


  • #3   19. okt 2008 Den ser da okay ud.. Set lidt fra en anden vinkel, hvor mange turister ville tage til de forskellige hovedstæder hvis ikke de før i tiden havde gjort lidt ud af at bygge nogle store skulputurer, monumenter, bygninger, fæstninger osv.?

    Mathias


  • #4   19. okt 2008 Jo.. absolut.. Fornuftige og pæne monumenter tiltrækker turister.. det der er en grim vederstyggelighed som slet ikke passer ind i den del af københavn, som er lave 4 etagers bygninger hvis det skal være højt... præcis lige så grimt som da de byggede HT terminalen på rådhuspladsen...

  • #5   19. okt 2008 Ja okay, jeg færdes heller ikke i KBH til hverdag, langt fra, så jeg skal ikke lige kunne svare på om den passer ind der eller hvordan..

  • #6   19. okt 2008 Michael (Vejle) N -----> Læs lige artiklen én gang til:

    "Finansieringen går fint, fonde og virksomheder har givet tilsagn om de 200 millioner kroner, projektet koster, bekræfter erhvervsmanden, der giver gaven."

    Det koster ikke hverken stat eller kommune noget....

    Pæn eller ej, det er ikke noget jeg kommer til at se på, så for mig ingen alarm. smiley


  • #7   19. okt 2008 Martin (Ikast) H Hvorfor har Rit så afsat 500 mil til det?


  • #8   19. okt 2008 Sorry mener 500.000


  • #9   19. okt 2008 Hold da fast et stort grimt uhyre!

    Godt den ikke skal stå i vores bette by . . . så ville vi da ikke få sol halvdelen af dagen!

    Så var det da bedre at puste noget mere luft i den lille havfrue, så der kan stå nogle flere japanske tourister på hende . . .


  • #10   19. okt 2008 Jeg synes bare de skal se at få sat dyret op.
    Tjek jeres historiebøger og find ud af hvor stor debat der har været om alle store vartegn gennem tiderne. Specielt Eiffeltårnet og Frihedsgudinden og sidst Operaen i KBH.
    Det er det samme hver gang. En masse mennesker der kæfter op og vil udråbe sig til dommer over kunst og kultur, som ingen i sidste ende er herre over.
    Kunst og kultur udvikler sig med tiden og ikke i tiden og ingen kan forudse om det ene eller det andet "mesterværk" bliver bliver det store hit.
    Så slap af og glæd jer over at der er nogen der gider gøre noget, fremfor at sidde tilbagelænet i sofaen og brokke sig.
    Jeg synes det er herligt at nogen i det hele taget gider bruge tid og kræfter på at skabe noget.



  • #11   19. okt 2008 Tja, vi har vel alle ret til at have vores egen mening... Personligt kan jeg ikke lige se hvad det er den skal forestille, og synes absolut ikke den pynter.

  • #12   19. okt 2008 Anders W, en stop klum sort jern mener jeg ikke er kunst.. jeg går ind for at man skal lave lande mærker.. Men de skal give mening, være pæne og respektable.. Folk tager ikke til københavn for at se "Store Robert" den store metal klump i københavns havn, der dækker udsigten ud over havnen...

    Det var fint hvis vi havde høje bygninger.. lige som de har f.eks. i new york.. stor statue.. skyskrabere ved kysten.. det hele passer sammen... det her er en skamplet på københavn, lige som HT bygningen er det på rådhuspladsen...

    Opera huset var sgu en fin ide.. gav mening, dominere ikke landskabet...
    Men der har sgu aldrig været brok over Sydneys Opera hus, og jeg kan heller ikke forestille mig at der var meget brok over verdens største kopi vare (Friheds Gudinden), som var en gave fra det franske folk til amerikanerne efter uafhængigheds krigen..


  • #13   19. okt 2008 HAHA! Er glad for at det er i København den skal stå!

  • #14   19. okt 2008 Ha ha - Tore - Jeg troede lige du var kommet til at knappe dine bukser op og kigge derned:)

  • #15   19. okt 2008 Hvordan kan det koste 200millioner at svejse sådan en klump metal sammen? I mine øjne er "store Robert" vildt overvurderet og har ikke leveret ret meget nævneværdigt kunst, men kun noget en selvhøjtidelig kunstelite forherliger.

    Fair nok at en by gerne vil have et vartegn i form af noget som en overbetalt kunstner klasker sammen, men hvorfor skal det altid være så tudegrimt. Et andet godt eksempel er Vanddragen på store torv i Århus. Hold da ... , hvor er det grimt og uendeligt ligegyldigt. OG DYRT.


  • #16   19. okt 2008 Godt jeg ikke bor i hovedstaden....

    Er hun ikke også Soc.dem. ?? Hmm.. No wonder!!


Kommentér på:
Hvor er den grim!!!

Annonce