Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
BMW S1000 R - for/imod Jeg er begyndt at kigge lidt efter en BMW S1000 R og nærmere bestemt lige omkring årgang 2014. Er det generelt en '...
Generel diskussion
Oprettet:
5. aug 2024
Visninger:
813
Kørsel i udlandet - relevante dokuemnter Kære alle. Jeg planlægger at køre til Øst-europa til sommer (Uden for EU), og er lidt i tvivl om hvilke dokumenter de...
Generel diskussion
Oprettet:
21. maj 2024
Visninger:
565
Import fra Sverige Hej alle, Jeg har fundet en motorcykel hos en svensk forhandler, som jeg formentlig vil hente hjem. Men jeg har lidt...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jan 2023
Visninger:
2.161
Gedestier langs kysten Godaften mcgalleri. Vi er nogle stykker der vil kører hele jylland rundt, udelukkende langs kysten og gerne på så små ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. dec 2022
Visninger:
1.604
Vaske mc-tøj Hej derude - Jeg faldt tilfældigt over en kommentar om, at kevlar nedbrydes ved vask. Mine kevlarleggings har i som...
Generel diskussion
Oprettet:
7. dec 2022
Visninger:
2.866
Købe motorcykel uden plader Jeg skal købe en motorcykel uden plader i morgen, og skal ikke have den indregistreret før til sommer. Hvad skal je...
Generel diskussion
Oprettet:
29. sep 2022
Visninger:
848
Bagage - XSR 900 Til sommer er det planen at jeg skal ud på nogle lidt længere ture med konen bagpå og et par overnatninger. Min udfordr...
Generel diskussion
Oprettet:
28. jan 2022
Visninger:
799
Sommerhandsker fra Aliexpress - 1. indtryk. Fik lige disse sommer MC handsker ind forleden. "FT Knight" til 50'er+. Kvali virker fin og syninger er ok. Har en no...
Generel diskussion
Oprettet:
11. jan 2022
Visninger:
1.327
Hvor meget koster det at have mc? Jeg er i gang med at tage mc kørekortet og er meget ny til det her med mc. Jeg har derfor nogle spørgsmål Hvad koste...
Generel diskussion
Oprettet:
2. maj 2021
Visninger:
7.380
Ny stor cykel Hey hey i dejlige mennesker. Jeg har de sidste 2 år kørt på min dejlig grønne yamaha xj 600 diversion med et lille dro...
Generel diskussion
Oprettet:
18. apr 2021
Visninger:
1.073
Så er sæsonen i gang! hvor går turen hen? Sidste sommer tog jeg en gedigen tur og fik set lidt af Jylland og besøgt kammerater i Slagelse, Århus og Aalborg på mi...
Generel diskussion
Oprettet:
1. mar 2021
Visninger:
1.311
opsætning af hårdhed på min CBR500R Hej folkens. Efter et par buk og kravleture tænker jeg at spørge folket. tror i at den bagerste fjeder / dæmper kan s...
Generel diskussion
Oprettet:
27. jan 2021
Visninger:
753
Nordkap 2021 Hvis nu det er mulig planlægger jeg at få taget turen nord på til sommer , her må der være nogle der kan rådgive lidt o...
Generel diskussion
Oprettet:
7. dec 2020
Visninger:
5.698
Honda CBR600 F3 eletriske problemer Hejsa. Jeg var ude og køre den anden dag, efter en god tur på en times tid og kom hjem bemærkede jeg at den lugtede un...
Generel diskussion
Oprettet:
16. jul 2020
Visninger:
985
Kilm badlands eller calsbad. Hvor effektiv er ventilationen? Hej derude. Har nogle erfaring med klim badlands eller calsbad? Har været hos Jens Winter og prøve dem i butikken men...
Generel diskussion
Oprettet:
23. jun 2020
Visninger:
518
Sommer handsker Hola amigos I går var vejret jo bare røv godt, iført de store racer handsker svedte jeg virkeligt hænderne, så må have...
Generel diskussion
Oprettet:
2. jun 2020
Visninger:
1.182
Mc I knuthenborg Safari park Hej. Mig og kæresten skal på mc tur i knuthenborg Safari park til sommer, og vi kan ikke rigtig finde noget info omk...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb 2020
Visninger:
2.182
Spørgsmål mht ikke godkendt pot på ny mc Hej. Har ofte tænkt på en ting. Min Suzuki jeg købte i 2018, det var en såkaldt yoshimura edition. Da jeg skulle igen...
Generel diskussion
Oprettet:
9. feb 2020
Visninger:
2.736
At holde på gaden. Vi skal til Berlin til sommer. Er det sikkert nok at holde på gaden? Skal man så bruge dækken og mange låse? Eller hvad...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jan 2020
Visninger:
1.110
Bedste pendler/touring MC til de billigste penge Jeg skal til at udskifte en gammel bil her inden for det næste år og besluttede mig for at tage MC kørekort til A2 til ...
Generel diskussion
Oprettet:
28. dec 2019
Visninger:
4.433

Annonce