Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Tur i aften. D. 1. onsdag i hver måned - og det er i dag :-) - holder vi fællestur ligesom sidste år. I 2012 mødtes vi ved Prismet,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2013
Visninger:
1.561
Kan ikke "åbne" skallen. Hejsa. Jeg var ude at køre en tur i det fantastiske vejr i dag, fik tanket og lagt pung og nøgler til hus og bil i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2013
Visninger:
1.060
Træf Holstebro 31 August. Hey Boys and Girls. Der er planlagt et stort træf i Holstebro den 31 August ved Svømmehallen. kl 14. Tænkte om nog...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2013
Visninger:
674
Coast to Coast, en tur for velgørenhed ! Hej her er en fantastisk mulighed for at bruge en dag i selskab med en masse fede mennesker og deres fede køretøjer. Og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2013
Visninger:
585
Coast to Coast, en tur for velgørenhed ! Hej her er en fantastisk mulighed for at bruge en dag i selskab med en masse fede mennesker og deres fede køretøjer. Og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2013
Visninger:
1.329
Heldags-svingtur tors d. 25/7. Er der nogle som er friske på at tage en hel dag på mc ud i det blå!! Tænker at turen kunne gå til Fyn og rundt derned...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2013
Visninger:
882
XJ 900 satte ud Hej folkens. Jeg har en XJ900 F fra 87, som jeg lige har fået på plader. Den køre egentlig rigtig godt. Men her i d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2013
Visninger:
986
Tur i dag, fra Skovsøen i Odense Hep hey... Der køres tur i dag.. Vi mødes ved skovsøen til dækspark m.m.. og kører tur derfra.. Vi kører 19:30.. rut...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jul 2013
Visninger:
709
Hælplade Mistede sgu min hælplade i venstre side forleden dag i høj fart på motorvejen, min makker som kørte bagved dukkede sig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2013
Visninger:
659
Tur på Østfyn i næste uge (uge 24) Hej.. Jens og jeg påtænker at tage en tur i det Østfynske engang i næste uge .. Dag og tidspunkt er endnu ikke fastl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2013
Visninger:
727
Opladning af batteri. Vil lige høre om der er nogen der har erfaring med et batteri der er gået død. Da jeg vaskede cyklen i dag, ville den f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2013
Visninger:
1.497
Fællestur med Zipcode i dag! Hey folkens, Husk at der er fællestur med ZipCode i dag! Info her: http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/stor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2013
Visninger:
936
Tur Torsdag 23 Maj kl 17.30 Roskilde havn Vejret i dag Tirsdag 21.5 ser ud til regn, meget regn, MEN vejret tegner bedre på Torsdag. Nu er traditionen jo på T...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2013
Visninger:
900
Hjælp! Hej alle sammen. I dag da jeg var ude at køre en lille tur, begyndte min SP-1'er at ose kraftigt fra potterne og k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2013
Visninger:
1.705
Honda CBR 929 Jeg er ved at lege lidt med min affjedring, og blev færdig med min front og så om til bag. Så ville jeg tjekke trykke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2013
Visninger:
1.843
Kerteminde i dag! Yo! Er der et par stykker der vil en tur med til Kerteminde i dag, så skal der fandeme kværnes en vaffel! ;-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2013
Visninger:
525
Velkommen i gruppen! Hey folks, Dejligt med nogle friske hoveder, der kommer forhåbelig kun flere med tiden! Formålet med gruppen er at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2013
Visninger:
520
Afgang fra prismet 13:30 i dag! Hey vi er par stykker som triller en tur ud til sletterhage. Hvis der skulle være andre som havde lyst til at køre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. maj 2013
Visninger:
626
Stjålet i Aarhus Suzuki GSX 550 Endu en..? 3 på EN dag!? Stjålet i Aarhus Hej jeg har fået stjålet min dejlige Suzuki GSX 550 natten til d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2013
Visninger:
1.353
60% Offroad 2 Rømø 60% Offroad fra Vampdrup til Rømø, sådan cirka var procenterne fordelt med de lækre veje Kjelde havde planlagt vi skull...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2013
Visninger:
748

Annonce