Forum kategorier

Supermotard på gaden

Supermotard på gaden

Medlemmer: 114
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Tur på Østfyn i næste uge (uge 24) Hej.. Jens og jeg påtænker at tage en tur i det Østfynske engang i næste uge .. Dag og tidspunkt er endnu ikke fastl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2013
Visninger:
727
ensretter til 660 lc4 Halløj folks er der nogen af jer der har sådan en eller evt. ved hvor den kan findes til rimelige penge. Motor numm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2013
Visninger:
672
Motard i det sjællandske! Nogle der snart kunne være klar på at trille en tur i det sjællandske gode vejr ;) ? Vi kunne jo aftale et mødested...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2013
Visninger:
473
Toldsyn & Syn mht. dæk Hej! Jeg er ved at have min Yamaha klar til syn, men har ikke fået monteret noget motardgejl (det sjove til sidst), ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2013
Visninger:
1.641
bøde.. Hvad koster det i bøde at kører alle de sjove stedere ?? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2013
Visninger:
941
jyllandsringen fuck en fed dag i lørdags på jyllandsringen. Alle fik tæsk af min dejlige ktm, der kom godt nok nogle smarte bemærkning...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2013
Visninger:
868
En rutineret motard køre i kbh området, der vil/kan lære fra sig? En eller flere rutineret motard køre i kbh området, der vil/kan lære fra sig?
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. maj 2013
Visninger:
837
efterlysning min ktm 525 er stjålet Der er en spasser som har taget min ktm 525 exc 05 fra skanderborg. politi jagtede manden fra skanderborg til hasserlag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2013
Visninger:
2.154
Søger Kaburator WR 400 Hej med jer! Jeg har vovet mig til at købe en WR 400 fra 1998, med de sædvanlige kaburator problemer. Jeg vil meget ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2013
Visninger:
346
Billede fra dagens wheelietræninh Jeg ved nu hvor højt op man maksimalt kan løfte en Husaberg :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2013
Visninger:
630
Inspiration til de kommende ture.. Her er en svensker som har fanget essen i hyggetur på supermotard... Videon forklarer også fint., hvor kun rigtige supe...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2013
Visninger:
479
KTM 660 LC4 Halløj folks jeg kom til at købe sådan en idag - men der er 2 små ting med den. 1: den lader ikke - nogle gode id...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2013
Visninger:
1.843
Hjælp en begynder Hej! Jeg er en ung mand som er på vild jagt efter en MC, motard hvis nogen skulle være i tvivl. Jeg har været i ful...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2013
Visninger:
850
Toldsyn & afgift Jeg har toldsynet min sxv 550 i dag. Er der nogle der ved om jeg skal rette henvendelse til skat selv. Eller skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2013
Visninger:
1.480
Fællestur Jeg har de sidste dage luftet helvedsmaskinen og rettet de ting vinterens overhaling krævede.. Vejret er fint, tempera...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2013
Visninger:
1.226
Crash pads. Crash pads er nu engang en god investering! ;) 45 min. I montering, tilpasning osv. Og 1-2 min. På maskinen.. Så viser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2013
Visninger:
1.671
Lidt leg med Sony Vegas Hey, har lige fået Sony Vegas ned på min nye computer og har lige leget lidt med det her i dag, har lavet en lille test...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2013
Visninger:
936
Hvor er du fra (jeg er fra havnen :-P) Hej Allesammen Vores lille gruppe vokser hurtigt - vi har er blevet 16 mere henover vinteren :-) Så jeg tænkte at...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2013
Visninger:
1.333
jyllandsringen d 18-5 tænkte på om der er nogle som vil med til jyllandsringen d 18-5 og køre race på motard. Det er en kørelære fra ålborg s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2013
Visninger:
657
Nyt æsel i kanalen.. Say hello to my little friend: Flere billeder følger når den er mere komplet. ;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2013
Visninger:
601

Annonce