Forum kategorier

Ducati entusiasme

Ducati entusiasme

Medlemmer: 73
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Bling bling Har lige sat et gennemhullet koblingsdæksel på Duc'en. Jeg synes at det skulle lyse lidt op i landskabet, så det fik en...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. maj 2012
Visninger:
731
søger en oliekøler som skrevet så søger jeg en oliekøler da jeg har brug for ekstra køling på Duc'en.
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2012
Visninger:
899
996 monoposto sæde Nogen der ligger inde med en monoposto bagende til en 996 som de vil sælge ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jul 2012
Visninger:
792
Komplet udstødningssystem Jeg har sådan et originalt liggende til min 900ss. Ved ikke hvad det ellers passer på og hvad jeg kan sælge det for??
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2012
Visninger:
906
Hjælp Hey alle sammen. jeg har som i ser en ducati monster 600! Men jeg ønsker inderligt at få det bagstel som S2R/S4R ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2012
Visninger:
763
Billeder af maskinerne Hey kære Mc-gutter og gutinder Så er foråret på trapperne og snart skal maskinerne for alvor ud i det danske vejr og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2013
Visninger:
690
hurtigt spørgsmål.. Hej allesammen er der nogle af jer der har haft dette problem på jeres ducati'er? mit speedometer går helt amok selvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. maj 2013
Visninger:
1.346
så kom min Ducati endelig på galleriet Hej alle idag fik jeg endelig taget mig sammen og fik lagt min smukke motorcykel op her inde så kig forbi min profil og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2013
Visninger:
748
moment Hej Har strammet min kæde da den var temmelig løs, nu kommer mit spørgsmål, hvor meget moment spænder jeg så de to bol...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2014
Visninger:
828
udstødning til 916 Passer en 748 udstødning ikke på en 916?? jeg syntes da de ligner de har samme krumning mm eller tager jeg helt fejl??
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2014
Visninger:
523
køb af nyt mono bagsæde Jeg har lige i sidste uge købt et andet begsæde, da jeg skulle montere det kunne min refleks ikke være der pga udstødni...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2014
Visninger:
1.388
ducati big bore kit Er der nogen her inde som har erfaringer med sådan et kit, også om det overhoved kan betale sig, eller og det beder kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2014
Visninger:
1.552
Gearing på min ducati 916S Hvis jeg ønsker at lave om på min gearing som var 14/36 før er det så beder med 15/36 el 38, hvad har i erfaringer med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2015
Visninger:
1.147

Annonce