Forum kategorier

Ung køregruppe, Storkøbenhavn

Ung køregruppe, Storkøbenhavn

Medlemmer: 22
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Nu skal der køres FOR satan da drenge, vejret er perfekt. Jeg skal i hvert fald ud og lufte cyklen, er der nogen af jer der også skal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2015
Visninger:
556
Nu skal vi da snart ud og køre en tur! Ja overskriften siger jo sig selv, vi skal ud og rulle drenge og piger! Jeg er frisk i næste weekend hvis ellers vejre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2015
Visninger:
461
Ud og køre lørdag 30/08 Nogle der er friske på at trille lørdag hvis vejret bliver godt :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2014
Visninger:
419
Køretur Nogle der er friske på en køretur? Kører selv på en sv650s
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2014
Visninger:
910
Køretur i weekenden Hej, er der nogle som er friske på en køretur lørdag eller søndag? Vejret skulle blive fint, det er jo også bare om at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2013
Visninger:
832
Roskilde Hey var på roskilde havn her torsdag aften , det kan helt sikker godt anbefales !! så mange lækre biler og motorcyk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2013
Visninger:
521
Træf Heey allesammen! Simone og jeg tager på fyns mc træf fra d. 15-18 aug (kim du lød også som om at du var frisk på den...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2013
Visninger:
372
Hvor?? Hey jeg er ny herinde og ville høre hvor i mødes når i skal ud at trille ?? Hvad køre folk ellers på i gruppen her ?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2013
Visninger:
449
lets go ! Hey allesammen Det er vildt lækkert vejr at køre en tur i lige nu - nogen der er friske, så bare smid mig en besked ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jun 2013
Visninger:
701
Er det ikke ved at være på tide at mødes? Ja som overskriften antyder, er det ikke på tide at vi mødes og hilser på hinanden? Vejret er blevet lunere og vi er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2013
Visninger:
1.464
Nu hvor foråret har ramt København :) Som overskriften antyder, så må det vel være på tide at komme ud og køre en tur sammen. Onsdag ser ud til at blive o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2013
Visninger:
578

Annonce