Forum kategorier

Lolland-Falster

Lolland-Falster

Medlemmer: 228
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Gratis øl ved "retshjælp" Har lige lovet Benny at smide et link til en tråd han har oprettet. Bedre sent end aldrig :-) http://www.motorcykelgal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. apr 2010
Visninger:
679
FDM kørekursus på jyllandsringen Hej ned jer. Jeg har meldt mig til kørekursus på jyllandsringen d.10-11 maj. Niveau b. Nu er det så at jeg ville høre ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2010
Visninger:
1.262
Stjålet læderdragt Har lige fået stjålet min gul/sølv Ducati to-delte læderdragt, Dainese, str. 54. Der var matchende Ducati handsker med,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2010
Visninger:
487
Konkurrence Hej alle sammen så er det med at komme ind i kampen om at vinde en mc test På www.mcbruntofte.mono.net
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2010
Visninger:
982
start :) hvornår ??? dav alle sammen. sad og tænkte lidt på hvornår de forskellige grupper starter op med at kører lidt igen ? nogle s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. mar 2010
Visninger:
581
Vejrudsigt Jeg er ikke så aktiv i denne gruppe, så jeg vil da lige gøre en smule opmærksom på mig selv! Prøv lige at se vejrudsigt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2010
Visninger:
612
Konkurrence Hej allesammen , der er MC konkurence på www.mcbruntofte.mono.net
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2010
Visninger:
906
Tur til louis Tur til Louis-Lübeck for 198 kr. d17/4 Hej Ved ikke om i så det i blandt trådene, men vi er nogle stykker for Kbh, s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2010
Visninger:
1.086
ZUMA MC "så vi` klar" Så er datoen sat for Sydhavsøernes hyggeliste træf i Nakskov`s små stræder. Datoen er den 26. Juni 2010 kl. ellevehu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2010
Visninger:
1.160
NY MC Hjemmeside Hej Alle der er kommet en ny hjemmeside der hedder www.mcbruntofte.mono.net klik ind og læs om arrangementer,, ture og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2010
Visninger:
909
Tip - lift på Nettorvets restmarked Et lille eksklusivt tip til Lolland-Falster gruppen. Til dem som kigger efter en motorcykellift. De har en på COOP's ne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2010
Visninger:
592
Køb af toyota. Er der nogen der ved hvad vægtafgiften er på en Rav4 på gule plader, til privat brug ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jan 2010
Visninger:
499
Hamburg tur Hamburg tur lørdag D. 6/2 Vi skal ned til louis. se www. louis.de Pris og tider se WWW. Tingstedmc.dk.
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2010
Visninger:
538
Hey Gutter kikker i ikk lige ind og sig hva i synes om de nye kåber på gixxeren. og hva i synes om 650eren Tak godt nytår til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2010
Visninger:
592
God Jul... og alt det der ;-) Jeg vil ønske jer alle i Lolland-Falster gruppen en glædelig jul! Og et godt nytår, med håb om masser af kilometer l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2009
Visninger:
577
Bil spørgsmål: Skift af kilerem, hjælp Jeg har en kilerem der prøver at sige, at den gerne vil skiftes. Ellers fløjter den bare efter damerne, det ved kun gud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2009
Visninger:
1.609
Efterladt Suki 250 GSX-R i stokkemarke Har nu et par gange de sidste par dage kørt forbi en Suzuki 250 GSX-R i Stokkemarke, som står ud til landevejen. Syntes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2009
Visninger:
533
Tur lør d. 31/10 fra Cementen Der er sikkert flere som kan trænge til noget frisk luft i morgen. Så hvad med en køretur i morgen lørdag d. 31. kl ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2009
Visninger:
816
Sæsonafslutning MC Museet 18. oktober Sakset fra: (link fjernet) Søndag den 18. oktober afslutter Stubbekøbing Motorcykel- og Radiomuseum sin 33. sæson med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2009
Visninger:
556
MC'er kørte indi bil, eller omvendt Folketidendes overskrift siger "To motorcyklister kørte ind i bil". Det lyder næsten som om at MC'erne får skylden, på ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. sep 2009
Visninger:
445

Annonce