Forum kategorier

ZX12R

ZX12R

Medlemmer: 13
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Kåbedele Jeg er på jagt efter lidt kåbedele til knallerten. Der mangler to på indersiden af sideskjoldene foran, samt de to der...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2015
Visninger:
1.006
Powercommander Hejsa Nogle af jer andre piloter der har monteret powercommander ? Hvis ja, var det investeringen værd ? Hvor kø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2015
Visninger:
1.275
Klar til 2015 Hej alle i gruppen. Så nærmer vi os 2015 MC sæson, kunne det ikke være fedt at mødes til et eller andet, jeg køre gerne...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2015
Visninger:
1.015
Sædeskal Hejsa i gruppen. Er ny mand på ZX12R og ganske godt tilfreds den.... Men jeg mangler en sædeskal til den, så er der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2014
Visninger:
1.202
Åbning af Bakken Hej til gruppen, Glædeligt forår, det var længe ventet håber i er kommet vel igennem vinteren. hvis vejret er noge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2014
Visninger:
1.033
Benzin måler stand hej med jer, er der nogen af jer ZX12 ejere som kan fortælle mig hvor mange km man ca. kan tilbagelægge ved "fornuft...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2013
Visninger:
842
Roskilde havn i morgen hej, tænker at køre til Roskilde havn i morgen aften. køre sammen med nogen fra gruppen, eller måske mødes ville være ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2013
Visninger:
601
Hej med jer. Ville bare lige sige hej og tak for indbydelsen :-D.. kan se gruppen har det hårdt, men vil da gerne hjælpe til med at ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2013
Visninger:
1.220

Annonce