Forum kategorier

PLASTIK

PLASTIK

Medlemmer: 313
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Endelig en gruppe for de friske ;o) Ja så håber jeg der er her de friske folk vil mødes, Med hang til lidt speed hehe... og et tempo der moser insekterne p...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2007
Visninger:
854
Frisk fælletur, Århus, 23. Marts Hey... Hvis vejret er til det imorgen er jeg frisk på noget race i Århus den 23. Marts... Skriv venligst her hvis i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2007
Visninger:
602
Det er sgu gået hurtigt.. På en 17. plads over grupper med flest medlemmer på en dag... Det er ikke kun vores cykler der er fart på ;) http://...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2007
Visninger:
907
Til dem med hang til ekstrem fart..!! Fart og galskab! Som de fleste nok ved kommer Ghostrider ud med sin 5 film i de kommende dage. Back to basics. www....
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2007
Visninger:
1.564
Tuning af SSuzuki GSXR 1100 ?? Nogen der ved hvor man kan få sådan noget lavet..?? Ikke turbo/kompresser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2007
Visninger:
1.412
Slip-on på F3er Skal mine karburatorer dyses og ha KN-filter på hvis jeg skal ha monteret en slip-on potte? Salar
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2007
Visninger:
856
nyt logo Racer aka plastik har fået det nye logo.¨ designet af Mor, tegnet og co design mor's elskerinde Håber i kan lide ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2007
Visninger:
668
´svingers hej alle, jeg har på e tidspunkt et video klip og fotos fra noget der blev kaldt firkløveret. det skulle være mot...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2007
Visninger:
724
Pilot Power 2CT eller ikke 2CT ?? Yoh Racers!... Er der nogen af Jer der kan sige for/imod på 2CT eller ej? Skal have skiftet bagdæk inden længe. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2007
Visninger:
744
Cannonball Bike Run.. Vi snakkede om det i en anden tråd, og da jeg så var til bakke åbning fik jeg stukket en flyer i hånden.. Cannoball ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2007
Visninger:
911
Underdragt? Hvad kører i med under jeres læderdragter? Fik anbefalet at køre med en underdragt. Men har sku' aldrig hørt om det fø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2007
Visninger:
587
skulle der være nogen til sådan noget? syntes lige i skulle have chancen for at byde ind. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2007
Visninger:
627
Stripen kl 21 7/4-07- Hej allesammen.. Er et par stykker der tager på striben i morgen lørdag. Så hvis der andre der har lyst til at mø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2007
Visninger:
543
råb lortet holder Hej alle,,, Jeg vil gerne igen i dag trille ud til striben ved ikea i HT i dag hvis der er stemning for det,, De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2007
Visninger:
592
mc træf i det jyske der er vel ikke nogle som ved noget om noget mc traf i det vestjyske.
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2007
Visninger:
616
Rundet 300 medlemmer Hej alle sammen, Vi har nu rundet 300 medlemmer i R.A.P.' Jeg syntes det fedt at så mange kan samles på så kort t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2007
Visninger:
1.092
Tur 14/4-07 sjælland Fællestur Lørdag den 14. Vejret siger høj sol og tæt på 20 grader. Vi mødes ved shell i Karlslunde til en tur på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2007
Visninger:
1.302
KædeKit Er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig et Chrome kædekit eller skal jeg skyde en hvid pil efter det.. syntes ba...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2007
Visninger:
433
Trackday på Padborg Park den 7. Juni. Banen er booket den torsdag den 7. juni. Prisen er 1.000kr Som skal indbetales til denne konto i Danske Bank (husk ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2007
Visninger:
1.603
Striben 14/4-07 sjælland Jeg vil hører hvem der er friske på en tur på striben Lørdag... Det skulle blive godt vejr. jeg tager med stor s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2007
Visninger:
1.064

Annonce