Forum kategorier

MCfyn

MCfyn

Medlemmer: 317
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Udlån af Carbtune synk, værktøj! Hejsa. Jeg har lige invisteret i Carbtune, det meget roste værktøj til synkronisering. http://www.carbtune.com D...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2008
Visninger:
618
Bakken (planlægning) hey.. nu er der kun 1 uge tilbage.. og så ville jeg lige høre om hvor mange der var med på at køre på bakken på næste t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2008
Visninger:
659
Skal vi have en hjemmeside? Hej Alle! Jeg har gået lidt og leget med ideen om at lave en hjemmeside til mcfyn. Kunne vi tænke os en hjemmesid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2008
Visninger:
882
SMS kæden Jeg vil lige gøre opmærksom på sms kæden... Den kører stadig og har i fået nyt nr så send det lige hvis i vil være med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2008
Visninger:
850
Køreklubben er en ny gruppe på galleriet for folk der vil have nogen og køre sammen med... og måske få lidt sving ind i krop...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2008
Visninger:
543
Ny cykel Så er min nye cykel kommet hjem i stalden. Kig forbi: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21189&i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2008
Visninger:
380
rolf barfod nu her om 3 mdr er jeg klar til at flytte... regner med at jeg skulle til Odense.. men det er nok svært at komme uden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2008
Visninger:
3.822
Jeg bestiller nyt visir - gruppebestl? Hey! Jeg har tænkt mig at bestille et mørkt visir her fra: (link fjernet) Nogen der skal have noget med? Så kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2008
Visninger:
1.334
gejl til cbr 600 f2 hvor kan man købe det tænker på klare blink til for og kan man få en baglygte med blik i?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2008
Visninger:
472
Åbent hus Jan O/TG Motor Søndagstur Emil (http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=31045) og jeg har aftalt at køre derud imorgen (s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2008
Visninger:
693
Tilsalg Så kom tiden til at skulle af med min elskede mc som har givet mig rigtig mange dejlige timer og oplevelser.. c",) H...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2008
Visninger:
466
Skovsøen uden Nr. plade... Måske var der nogle der bemærkede at politiet var ved søen også i aften... Én opdagede det i hvert fald da han holdt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2008
Visninger:
1.312
Til SALG Ja så km tren også til min mc. snøft snøft. Men der er noget andet i vente når maskinen bliver solgt. Hvis i kend...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2008
Visninger:
505
jubii så kom der en plade på i dag fik jeg så betalt afgiften og der kom en plade på så nu må det gode vejr godt komme :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2008
Visninger:
797
Åbent hus ved Svendborg MC Hej alle Der er åbent hus ved Svendborg MC hos Henrik. Nordre Ringvej 125, 5700 Svendborg Fredag d. 18/4-08 og lørda...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
834
Køre i morgen søndag (13/4) hey! Nogle af jer, der kunne tænke sig at køre med en rookie :) Kunne godt tænke mig at lære nogle gode ruter rundt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
374
God/Billig mekker i nærheden af Odense Jeg står måske og søger en hjælpende hånd. Nogle der ved hvor jeg skal gå hen, hvis det bliver aktuelt? Jeg har fund...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2008
Visninger:
1.422
Tur i dag..... jeg triller en tur til Bogense efter en is i dag kl 12,30 fra shell tanken på hjallesevej.. kig forbi og kør med hvis d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2008
Visninger:
309
Mandags tur Er der nogen der er friske på en tur i morgen mandag.... har tænkt på at køre Sydfyn - Vestfyn - Odense - Sydfyn. A...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. apr 2008
Visninger:
1.092
At køre ud i det blå Hey! Jeg kunne godt tænke mig at tage min kæreste med ud og køre i det blå, hvor vi laver en kurv mad og finder et h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. apr 2008
Visninger:
842

Annonce