Forum kategorier

Bol d´Or land

Bol d´Or land

Medlemmer: 44
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Velkommen til Håber vi kan få en stor gruppe op at stå herinde.. alle er velkommen uanset om det er standart cykler eller de er ombyg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2007
Visninger:
476
CB750f Super Sport Davs.. fedt med en Bol d'or gruppe. Er i gang med en omfattende renovering af min mini.. kan følges på http://honda750....
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2007
Visninger:
428
udstødning hvor køber jeg en 4 i 1 udstødning til min cb900f boldor årg 79.på forhånd tak
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. apr 2007
Visninger:
571
pris? hvad kan min cb900 indbringe. jeg må jo nok desværre krybe til korset og erklære at den ikke passer til mit kørselsbeho...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2007
Visninger:
728
sc01/sc09 hvad er forskellen på disse? passer stumperne fra en 09 på en 01??
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2007
Visninger:
402
ny boldor til dk se de sidste 5 billeder på min boldor. http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8873
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
478
luftfilterkasse?? Hej, Jeg så lige i et af de andre emner at I skrev lidt om den her luftfilterkasse. Jeg har været ude og kigge lidt på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2007
Visninger:
650
Færdigbygget.. :-) Kig og sig hvad i synes.. :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2007
Visninger:
496
motorbøjle Nogen der ved hvor man kan få fat i en motorbøjle/styrtbøjle til Bol d'Or? (gerne i sort)
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. maj 2007
Visninger:
323
Fabriksny 900.. Hmm.. sq ikke hver dag man falder over sådan en.. Kan det virkelig lade sig gøre?! http://www.dba.dk/asp/soegning/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2007
Visninger:
391
Bol d'Or møde sjælland??? Nogen der er friske på at vi samles et sted på sjælland og evt kører en tur???? Ideer til evt rute osv modtages ger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
393
billeder af "uhyret" så fik jeg taget nogen ordentlige billeder af den nye bol d'or som jeg fik hentet i belgien. se den på min profil og sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2007
Visninger:
332
"Bol d'Or"?? Hvad betyder "Bol d'Or" egentlig? - noget med guLD? - Rune
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2007
Visninger:
497
renovering af Bol d'or? Hej i Bol d'Or land! Min Bol d'Or er ikke så ny som den har været og er også noget mere slidt end jeg havde regnet m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jun 2007
Visninger:
416
gearkasse cb 900 så skete det der ikke må ske. jeg har lige sat begge mine cb 900 til salg. selvfølgelig vælger 5 gearet på den grå/hvid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2007
Visninger:
515
Knastkæde ?????? Hej Bol-Dor fans haha, er der nogen som kan hjælpe mig med hvordan man stiller en knastkæde????????, har to service bøg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2007
Visninger:
1.845
skiftegaffel boldor. hej alle. jeg står med et stort problem. jeg har på en eller anden måde føet bøjet/slidt en skiftegaffel på min boldo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2007
Visninger:
689
mc-ophug Hej, ny "brugt" bol d'or motor? Jeg skal/er i gang med at kigge efter en ny motor til min Bol d'Or, og så var jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. aug 2007
Visninger:
621
import? Hej, Nogen der kender nogle gode steder i udlandet til import af mc (udover mobile.de)? leder efter motor eller hel ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2007
Visninger:
544
Igang med et nyt procekt Ja jeg synes der skulle ske noget og er gået igang med og male min bol-dor om, lad mig hører hvad i har og sige til det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2007
Visninger:
451

Annonce