Forum kategorier

Aprilia Pegaso

Aprilia Pegaso

Medlemmer: 29
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
aprilla er der nogen som har et bagsving og bagdæk og evt et fint sæde til aprilla pegaso 650 1995
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2013
Visninger:
686
Tilbage fra årets lange tur.... Vi er lige kommet tilbage fra årets sommerferie. Det blev til 6500 km gennem Tyskland, Polen, Ukraine, Moldavien, Rumæn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2012
Visninger:
720
Bedre baglys /Bremselys Jeg har længe været træt af det dårlige bremselys på min Pegaso. Jeg har forsøgt mig med et LED-bånd som lyser op som ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2012
Visninger:
1.337
Powercommander til Pegaso Strada 07 Hejsa Nogle af jer der har erfaringer med Powercommander til Pegaso? Jeg har lige købt en og har læst flere steder på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2012
Visninger:
1.242
tasker hvilke tasker vil i anbefale til sådan en cykel fra 94/95 ? tænker både kosmetisk og fuktionelt
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. apr 2012
Visninger:
1.309
lidt goder Hej allesammen Jeg har lidt apriliagoder her, tjek mine annoncer : http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/salarsmot...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. mar 2012
Visninger:
459
oliefilter Hvor pokker sidder det henne på en 1995er?
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. mar 2012
Visninger:
792
rookie i en handel har jeg fået sådan en pegaso, og jeg ved intet om den type cykel. så kunne i ikke oplyse mig lidt, stærke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2012
Visninger:
564
Jeg har syndet ;o) --og været utro. Er kommet til at bytte Pegasoen med en Bimmelimmer 1150GS. (undskyld...!) Men det betyder at jeg har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. okt 2011
Visninger:
839
Lidt for meget liv i motorolien??? Hej pegaso-folks :-) Den anden dag, da jeg kom hjem i baggården efter en god tur ville jeg lige tjekke oliestanden, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jun 2011
Visninger:
670
Søger potter til Pegaso Strada 650 Hej allesammen, Jeg kunne godt tænke mig at prøve et sæt Akrapovic på min Strada 650 i år. Hvis der er nogen, der ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. mar 2011
Visninger:
1.026
Sidetasker og holdere sælges Efter afprøvning af stort set alt i tasker er det endelig endt med Hepco Becker alu-taske. Derfor: ;o) Sælges: Origin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2011
Visninger:
1.693
Chiptuning Pegaso 05> Så har jeg fået mig et indsprøjtningsmodul ved navn: Memjet. Det er en såkaldt boks man connecter til den lille lufts...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2010
Visninger:
850
Pegaso Factory Goddag alle pegaso elskere :) Som nogen af jer nok har hørt, er jeg styrtet på min cykel, den har nogle småskader...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2009
Visninger:
1.506
Undertryk i tanken Hej Jeg har længe døjet med at der dannes undertryk i tanken på min priller. Så endelig fik jeg taget mig sammen ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2009
Visninger:
978
Nye billeder :) Tjek mine nye billeder efter mit factory projekt ;-) http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23775&ip...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2009
Visninger:
754
Bagtandhjul Hey, jeg er igang med at geare min pegaso factory, er der nogen af jer der ved om et bagtandhjul fra en pegaso strada h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2009
Visninger:
1.236
Højt sæde Hej Er der nogen i Jylland, der har en Strada eller en Trail med højt sæde (eller bare en factory), som jeg kan få lov...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. apr 2009
Visninger:
741
Dyno Jet Kit - model indtil ´97 Ser ud som om at kit fra BMW F650 passer på: (link fjernet) http://www.apriliapegaso.de/ Kunne jeg godt tænke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2009
Visninger:
726
Forlygte (1995): fra Future? Kan det passe at en forlygte fra en Aprilia Futura (1991) passer lige over? (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2009
Visninger:
595

Annonce