Forum kategorier

MC Sydfyn

MC Sydfyn

Medlemmer: 26
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
åben hus den 8og9 maj fra 10-16 www.svendborgmc.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2009
Visninger:
443
Så er det tiden til at komme ud:) Hej sydfyn.. Ja så er det ved at være tiden til at komme op af sofaen og ud at få lidt luft på den fede måde.. Ville ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2009
Visninger:
680
Liv i MC-Sydfyn? Er der mere liv i denne gruppe? Jeg har forsøgt at skrive til Steffen (administrator) for at få en mere med ind i grupp...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
1.338
Kørsel til Tusindårsskoven torsdag Vi regner med at køre fra Svendborg mod MC-festivallen imorgen torsdag ved 17 tiden. Er der andre herfra der skal de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2008
Visninger:
538
Køres der idag ? (Svb) Er det så idag at der køres fra Aktiv Super ved Ørbækvej/Nyborgvej ved 18-19 tiden,eller er det for tideligt endnu.
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2008
Visninger:
455
Skovsøen 3. april Mig og kæresten kører til Skovsøen i morgen torsdag. Hvis nogen har lyst til at følges (vi ræser ikke, da jeg har kæres...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2008
Visninger:
450
3 på tur Bedst som jeg stod (sad på motorcyklen) i min garage her i eftermiddag og kiggede ud på det gode vejr, ja, så kom der t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2008
Visninger:
396
Fællestur? Hej Alle (ja vi er ved at være nogle stykker) Skal vi snart have arrangeret en fællestur til et eller andet sted? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2007
Visninger:
1.143
Søndags tur Der er lys for enden af tunnellen = afmønstring er nært forestående og dermed er planlægningen af min første weekend hj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2007
Visninger:
949
Tirsdagskørsel Hej med jer. Hver tirsdag aften, bliver der kørt aftentur i Odense. Er der nogle af jer der deltager i det? Ku jo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2007
Visninger:
597
Hep! Velkommen til! Håber vi bliver mange, og kan få organiseret nogle gode turer hernede fra... Spred the word!
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2007
Visninger:
713

Annonce