Forum kategorier

GSX-R 250

GSX-R 250

Medlemmer: 76
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Jeg tror min Gsxr 250 "overkøler"? Hej jeg har en GSX-R 250 som jeg ikke rigtig kan finde ud af om fejler noget.. Min erfaring siger mig at motoren køre...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2009
Visninger:
920
Så blev den lille solgt... snøft snøft Så blev mini gixxeren sendt videre til en ny ung mc'ist her idag, som forhåbentlig får lige så meget glæde af den som j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2009
Visninger:
318
Kom ind på FB Der er nu oprettet en dansk FB Gruppe for alle som køre Gixxer (link fjernet) Så join fællesskabet og lad os støtt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
1.101
30 - 31 maj hos Mc touring camp Der er blevet arbejdet på at mødes hos MC touring Camp den 30 - 31 maj læs mere her http://www.motorcykelgalleri.dk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2009
Visninger:
331
Egoist sæde nogen der ved hvor man kan fremskaffe så man kan få Egoist sæde på ???
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2009
Visninger:
582
tændrørs hætte til suzuki gsx-r 250 hey er der nogen der kan svare mig på om der er modstand i tændrørshætterne på en suzuki gsx-r 250 og hvis hvor mange o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2009
Visninger:
569
reservedele til Mini Gixer =) Hey alle sammen. Jeg mangler en frontkåbe, fodhviler højre side, tændingslås pæus nøgle, tankdæksel plus nøgle. Plus...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. aug 2009
Visninger:
802
Sv 650 udstødning på Minigixer? Hey Alle. Som de fleste nok kunne gætte har jeg også en lille GSX-R 250 ccm motorcykel. Jeg leger med tanken on at by...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2009
Visninger:
457
gixer køre ikke langt på literen hey har en gsx-r 250 den køre egentlig rigtig fint men bare ikke særlig langt på literen ville bare lige høre om de bar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2009
Visninger:
893
god ved gixeren :) hej jeg har lidt købt en fin gsx r, og vil gerne være lidt god ved hende så vil hører jer om et godt olie produkt til m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2009
Visninger:
611
Eventuel salg af Gsx-r 250 Hey Alle motorcykelfreaks =). Jeg overvejer at sælge mit projekt. har fået skiftet olie og vand på motorcyklen. den er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2009
Visninger:
1.279
klar blinklys hey jeg vil gerne have nogle klare blink lygter på min gixer, men hvor kan jeg snuse dem op henne ?? på forhånd tak
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
510
går lidt død ved 10.000 rpm Hey, jeg har lige købt en mini gixxer. Den kører skide godt og tager omdrejninger helt op til de 17.000, men når jeg ac...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
407
Vinterrenovering af mini Gixxer :) Hej allesammen! Jeg kunne godt tænke mig at vide om nogen herinde har erfaring med galvanisering af stel? Jeg er i...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2009
Visninger:
1.387
Larkering af fælge og stel Hejsa folkens! Er der nogen der har erfaringer med pulverlakering af fælge eller vådlarkering af stel, og om det behøv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. nov 2009
Visninger:
621
Mini giixer forrør på sports potte? Hejsa :) Er det muligt at finde en billig potte med god lyd såsom Leovince, Laser eller lign. og så montere den på et...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2009
Visninger:
397
Den "prutter" lidt i mellemområdet? Hejsa fokkens. Jeg har haft min motorcykel renoveret her i løbet af vinteren. Nu er den samlet korrekt og jeg har væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2010
Visninger:
1.335
Måske et membranproblem? Min minigixxer er ikke så villig med optrækket lige omkring de 10.000 rpm, altså hvis man accelererer op til 10k, holde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2010
Visninger:
383
problemer med tændningen Hey nu er der lige nogle kloge hoveder der er nødt til at hjælpe mig herinde.. Der er kun tænding på af mine cyllinde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2010
Visninger:
644
Farve kode til kåbe? Hey Alle. Jeg står og skal til og male kåben på min GSX-R Mini =). Nogen der kan hjælpe med den korrekte farvekode til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2010
Visninger:
770

Annonce