Forum kategorier

Skive og Omegn

Skive og Omegn

Medlemmer: 52
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Hej Skive Jeg er nytilflytter til byen og har set en del mc'er i byen. nogen der kan anbefale nogle gode ruter omkring byen? evt....
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2010
Visninger:
2.306
nye påske pic på min profil kig ind og smid endelig en stemme og en kommentar..
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2010
Visninger:
586
Hjejletræf Søndag! Hvem skal med? Der er jo hjejletræf åbning i Silkeborg på søndag, så hvem har lyst til at følge trop når jeg triller derned ad? Vi ska...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2010
Visninger:
492
Hyggetræf Skive Havn, 22 Marts. Dem der har lyst, kan mødes op til en hyggelig snak og en køretur i aften, på Skive Havn, ved lystbådene, kl 19:00. Vej...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2010
Visninger:
416
nye billeder http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=32497 efter første tur i år.. :-) giv evt en kommentar ell...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2010
Visninger:
477
Sæson start? Hva så skive hvornår skal vi ud og lufte motorcyklerne? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2010
Visninger:
785
er der nogle ss i må lige skrive hvis der skal køres mc snart vi bor ved hem tæt på skive og mangler nogle at tage på træf og køre med
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2010
Visninger:
752
lakering af fælge er der nogen der kender nogen der kan male mine fælge omkring skive eller nykøbing mors gerne "sort" og skal de mal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2009
Visninger:
1.591
søby træf imorgen er der søby træf nogle der skal med hvis det ikke står ned
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
648
Limfjorden rundt 19 september Nogen der er friske på en tur 19 september. Undertegnet kan helt sikker være at finde fra Lystbåd havnen i Struer. Husk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2009
Visninger:
568
Træf i Glyngøre Der er træf. næste weekend i Glyngøre, fra fredag til søndag. I er alle meget velkomne til at kigge forbi, og tag endel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
983
Arrangementer I Midtjylland?! Har abstinenser i min højre hånd, og kan kun kurerés med noget træf og fælles køretur. Nogle der har dato'er eller sted...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2009
Visninger:
515
HJÆLP HASTER ANG KÆDEKIT Hej jeg er ved at samle min kæde men mangler et nitte værktøj så jeg kan låse den sammen... håber virkelig nogen kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2009
Visninger:
460
thy træf nogle der skal til thy træf den 7-8-9 aug.
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2009
Visninger:
440
tur fra Skave i aften 02/06-09 Første Tirsdag i hver måned er der tur fra kropladsen i Skave kl 18.30. Mød op til en hyggelig aften
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
381
Åben hus hos Spinning Wheels Åben hus starter med at vi mødes på skive havn kl. 10.30 lørdag den 2 maj. Der sparkes dæk og fortælles løgnhistorier ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2009
Visninger:
708
havnen hejsa hvor når begynder det lille træf der er engang i måneden i på skive havn ??
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. apr 2009
Visninger:
346
hjælp ang sæde jeg er ved at lave et sæde og mangler nu en der kan polstre og betrække det.. meget gerne en omkring Nykøbing, skive, v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. mar 2009
Visninger:
1.138
åbent hus ved kb motorservice så lige tråden her og smider så lige linket til de af jer der ikke har set det http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. mar 2009
Visninger:
706
fc moto er der nogen der er igang med at bestille noget fra dem, så kunne jeg godt tænke mig og få noget med..!! mvh Lars
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2009
Visninger:
477

Annonce