Forum kategorier

Mc. vister som er single

Mc. vister som er single

Medlemmer: 176
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
mosegaard den 20 Hejsa så er det snart tid igen er der nogen som er friske til en lille tur til århus???? Opsamlings steder holstebro...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2008
Visninger:
464
hejhej! velkommen til mig :P
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2008
Visninger:
391
så sker det.. hip hip hura... så bliver man endnu et år ældre... 24 af slaksen..
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2008
Visninger:
604
Mc eller Kæreste ? Altså nu hvor jeg har en mc og får heller ingen i år :-((( Kunne det så tænke sig man kunne finde en kæreste ??? ;-) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. mar 2008
Visninger:
1.546
Nogen der skal i byen i aften i cph ? Nogen der skal i byen i aften i cph ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
574
Nyt om Messe c",) Nu skal i hører jer som kommer til messe i Herning... Man kan kommer ind for 80 kr hvis man mødes i nogle grupper evt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jan 2008
Visninger:
601
god aften så kom den hjem fra vinterhi så har jeg lige fået min mc hjem fedt.jeg håber vi ses når bakken åbner og til sommer venner.hilsen kenneth.
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jan 2008
Visninger:
424
Messe c",) Hej igen så er det ved at være tiden for messer... Jeg er igang med rabatordning, som sidste år... Jeg ved bare ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2008
Visninger:
678
Så skete det sku... :-( er desværre blevet en del af singel statistikken, så verden er en kende uoverskuelig og rodet for tiden set fra mit...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2008
Visninger:
793
Havde alle en god aften igår ? Hej alle, Havde i alle en fed aften igår, og var der nogle der var heldige ? Fotæl fortæl......
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. jan 2008
Visninger:
615
Godt Nytår..! Vil jeg lige sige til alle, da jeg drager ned til Østrig i morgen for at stå på to bræder:-) Håber på at se mange af...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2007
Visninger:
571
God jul :-) Glædelig jul og et lykkebringende nytår samt et ønske om nyt år med mange gode mc-oplevelser fra mig til jer alle :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2007
Visninger:
587
Sms c",) Til jer som har mit mobil nr. og hvis jeg skal havde jeres.... Er i ikke søde at sende en sms med jeres navn.. ;-) Mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. dec 2007
Visninger:
518
Tom besked? Er bare lidt nysgerring efter at vide hvem der nu smutter??
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2007
Visninger:
769
Er der nogen der har fået noget ? Sidder her og keder mig i skolen, og så kom jeg lige til at tænke på, hvor lang tid siden der er jeg har fået noget. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2007
Visninger:
784
HUSKELISTE til julefrokost : De her som har betalt for at komme med til julefrokost, går ud fra der ikke er andre som ønsker at komme med... Gitt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2007
Visninger:
1.801
ny fyr :o) hey.. jeg har været så heldig med at komme her ind.. og så ville jeg da lige presentere mig selv.. jeg hedder Morten, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. nov 2007
Visninger:
935
Fest Odense c",) Hey mc.vister ;-) Er der nogle af jer som er friske på en bytur i Odense på lørdag, vi begynder hjemme hos med ved 1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2007
Visninger:
576
Fraugde træf c",) Hey husk nu at komme til Fraugde træf på lørdag ;-) Jeg glæder mig vild for det plejer at være vild hyggeligt og fed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. okt 2007
Visninger:
465
Brunhilde i aften ? Hey hvem kommer i aften ? http://www.brunhildemc.dk/ Gitte
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2007
Visninger:
357

Annonce