Forum kategorier

Photoshop Mogulen

Photoshop Mogulen

Medlemmer: 17
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
En varm velkomst. Hejsa Photoshoppere Det er altid vigtigt at få en varm velkomst, og det skal vi forsøge på. For at få alt det kede...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2007
Visninger:
400
"Hvem er jeg?" I punktform eller i ren tekst? Fuldstændigt lige meget =) Navn: Bjarke Røschmann Job: Handelsskolestuderende på t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2007
Visninger:
1.347
Mine projekter Her kan I poste links til de projekter I har arbejdet med. Jeg starter med lige at vise mit album her på galleriet: ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2007
Visninger:
696
Links til billedgallerier Ofte bliver et billedes kvalitet, efter hvad man har at arbejde ud fra, så derfor synes jeg vi skal lave en oversigt ov...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2007
Visninger:
996
nybegynder i ps hey har lige et par spg... der findes en del udgaver af ps... (kan jeg se på edbpriser.dk) men hvilken en er bedst til...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
482
Ugen konkurrence - UGE 22 Hejsa Photoshoppere, Jeg prøver for første gang at få en konkurrence op at køre. Denne uges tema, hedder ganske sim...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
557
Chat tråd - Uge 22 Kommentarer til ugens bidrag i konkurrencen?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
401
Colour change tutorial Hejsa folkens. Her er en hurtig tutorial til farveskift på biler, motorcykler osv. Håber I kan bruge den? Vh, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2007
Visninger:
452
2 billeder kopieres sammen i et Jeg har Photoshop v.6.0 og har besvær med at få de forskellige layer formindsket/forstørret i forhold til hinanden. Kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2007
Visninger:
589
Harry Potter PS'ed Faldt lige over de her sjove billeder på YouTube.. Ikke mesterligt PS'ed, men ganske morsomt! :D http://www.youtube.c...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2007
Visninger:
572
Photoshoppe baggrund af min MC Hej alle der arbejder med fotobutikken :) Jeg er ikke den store haj til PS, men jeg vil utrolig gerne, da min daglig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2007
Visninger:
612
farve lakering... Hey alle su sammen... nogen af jer der evt kunne hjælpe mig med lidt farve på min cykel.. eller fortæle mig hvordan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jan 2008
Visninger:
653
Spørgsmål Vedr. CS2 Er ny herinde - Men jeg har et spørgsmål ang Photoshop CS2 og hvordan man kan "markere" flere områder i samme billede...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2008
Visninger:
585

Annonce