Forum kategorier

Vestsjælland

Vestsjælland

Medlemmer: 78
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
vestsjælland kalder hej alle fra vestsjælland,her er en gruppe til jer www.motorcykelgalleri.dk/grupper/vestsjlland bare kom der plads ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2007
Visninger:
1.110
Så kan i godt ta jer sammen!! :-D Vi må se og få stablet en tur på benene.. :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
464
Tur Søndag d. 20/5-07 Hvis derstemning for det så vil jeg da godt være guide på en tur i eftermiddag, med udgangspunkt fra sorø.
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
692
fælles ture hvad med at oprette sms kæde kæde herinde?? så er det da muligt at vide det uden at være på nettet hver anden dag???
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2007
Visninger:
696
tur på lørdag? buchberg mc har åbent hus. ligger på holbækvejen. kunne jo mødes der, og snakke lidt over en øl eller vand og så tage e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2007
Visninger:
662
Nye medlemmer i gruppen. :-) Da jeg lige er blevet inviteret ind i denne gruppe, ville jeg da lige sige davs osv. Men jeg opdagede at der ikke va...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2007
Visninger:
1.069
Pitstop i Tyskland Er der mon nogle af jer, der har erfaringer med, hvor der er et godt og billigt overnatningsted i sydtyskland ? Skal t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2007
Visninger:
458
THY TRÆF!!! Hej alle sammen... ville bare lige høre om der er nogen der skal med til Thy træf i år for så kan vi jo lige så godt fø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2007
Visninger:
974
motogp på storskærm i slagelse http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=42802
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2007
Visninger:
486
Hvor er der annonce-bid ? Hej. Overvejer..... at sælge Marauderen og vil høre, om I har erfaring i, hvor det er bedst at annoncere ? Der er e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jun 2007
Visninger:
414
TIL SALG Hej. Ja jeg prøver altså alligevel. Vil I lade munden gå til alle, der kunne være interesserede. Banken har sagt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2007
Visninger:
539
Harley er købt, NY PRIS på Suzuki Jubiii, kom lige til at købe en Harley...... ;-) Så nu ryger prisen ned på restgælden, hvilket vil sige 75000 kr. De...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2007
Visninger:
722
OBS / Ny pris på min Marauder Den kommer ikke længere ned end 75.000, men så er det også et superkøb. Har jo fået Harleyen, så nu SKAL jeg af med Su...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2007
Visninger:
543
Aftentur Nogen der skal ud og lufte dyret her til aften
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2007
Visninger:
362
Profiloptik Slagelse Hej folkens, hvis nogle af jer kommer forbi Slagelse by i den nærmeste fremtid, vil jeg opfordre jer til at kigge et sm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jul 2007
Visninger:
1.016
nye billeder montering af ny matchende forfælg samt wave skiver gjorde mig helt i ophøjet humør. skal nok have taget nye med bedre o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jul 2007
Visninger:
344
SÅ ER DET NU!!! SÅ drenge og piger. nu da solen er begyndt at skinne lidt igen og Thy træf nærmer sig vil jeg da lige slå et slag igen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2007
Visninger:
666
Træf på Toppen Hvem skal afsted og hvornår kører i??? Regner med at kører torsdag ved 15-16 tiden, og ville hører om nogen var fris...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2007
Visninger:
494
Mosten d. 31. aug. - 2. sept. Hej. Så er vi et par tøser, der har reserveret færgebilletter Odden - Ebeltoft d. 31/8 kl. 13.00 Det kunne være rig...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2007
Visninger:
842
Nye billeder Hej. Så fik jeg endelig taget nogle fede billeder ;-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2007
Visninger:
381

Annonce