Forum kategorier

Adventure MC

Adventure MC

Medlemmer: 56
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er

Indlæser...
Sortering
Primus. Hvilke modeller er at foretrække inden for primus..?? Eller hvilke redskaber er velegnet til til madlavning?
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2007
Visninger:
547
Nye dæk ! Hej. Bimmeren jeg har købt trænger til nye dæk, der er masser af mønster på de gamle, men de er over 5 år gamle ! ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. nov 2007
Visninger:
859
primus træf (tur) hej har i mange år hørt om dette træf der finder sted i norge i febuar, og har altid syntes at det lød spændene og en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2007
Visninger:
1.408
Film og bøger Hejsa allesammen! Ved ikke om der er nogle som kan anbefale nogle gode bøger og film selvfølgelig omhandlende advent...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jan 2008
Visninger:
694
Vurdering af cykel Hey folkens. jeg har længe gået og overvejet at opgradere min lille DT125R til noget større, så jeg kan komme lidt læn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2008
Visninger:
1.557
HJÆLP !!! Som i kan se er jeg ny i jeres gruppe. Jeg er også ny som "adventuremc'ist". Det har flasket sig så heldigt at min ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2008
Visninger:
1.089
Nye billeder Så fik jeg taget nogle nye billeder af F650'eren, og samtidig oprettet min mc nr 2 BMW r1100RS, se dem og nyd dem ( ell...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2008
Visninger:
477
Hærvejen - Fuck det var fedt ! Turen på Hærvejen var fantastisk!!!!!! Jomfru-tur for min "nye" Teneré, og første gang jeg kører på Grus, Strand, Mark,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2008
Visninger:
1.122
BMW R 65 G/S ( 27hk ) Hej. Nogen der har lidt erfaring med nævnte cykel, vil den være god nok til en absolut begynder i grus/jord/sand/ter...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
2.854
Oljetreffet i Fyresdal Hej - mon der er nogen der ku tænke sig at piske en stemning op omkring en tur til Oljetreffet i Fyresdal, Norge. Det e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jun 2008
Visninger:
824
Offroad gruppe esbjerg og omegn hey folkens håber det er i orden jeg lig poster den her. jeg forsøger at lave en gruppe for atsamle offroadere i esb...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jul 2008
Visninger:
383
Rejse Jeg har ingen faste planer for ruten, men vil gerne på en lang tur rundt i Europa og se naturen, og besøge historiske s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2008
Visninger:
1.157
Norge 2008 Hey Så har jeg fået lagt fotos ind fra vores fantastiske tur. Tjek dem, og smid gerne lidt Ris / Ros http://www....
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2008
Visninger:
573
Dæk,igen -igen Hej. Hvilken dæk kan anbefales til en BMW R 65, der er købt med det formål at kravle lidt rundt uden for asfalten ? ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2008
Visninger:
814
ny mc Så er jeg på udkig efter ny mc, men hvad skal man mon gå efter? Jeg har ca. 40.000 kr. og det skal være mere over i off...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2008
Visninger:
1.032
Alu kasser Har lige oprettet fotoalbum med mine nye Alu Kasser - Er så glad for resultatet, at jeg ville dele det med jer alle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. nov 2008
Visninger:
710
Kør ud og gør modsat (-; værsgo' - her er en række fejltrin, video om hvordan man ikk ska gøre (-; http://www.evisor.tv/tv/motorrad-fun/snake...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
516
Åben invitation Hej alle Det forholder sig sådan at jeg de næste halve år skal studere på et universitet helt nede i sydtyskland. (K...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
548
davs alle sammen. tak for medlemskabet. håber at kunne bidrage med en masse fedt i 09. mvh jesper.
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2009
Visninger:
508
Adventuredays Hej. Ved ikke om denne har været smidt herinde før ? Men måske var det noget :-) http://www.adventuredays.se/ ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2009
Visninger:
425

Annonce